Predsednik Srbije Aleksandar Vučić najavio je da će godišnjica "Oluje", proterivanja Srba iz Hrvatske, biti obeležena u Novom Sadu, 4. avgusta, na Trgu slobode.
Da na nesreću tih svih ljudi koji su izgubili ognjišta zbog vaše idiotske politike 90-tih, ima ih najviše u Novom Sadu. Da nema Krajišnika, Kosovara i ljudi iz BIH a sada i Republike Srpske imali bi teški mortalitet.
Smišljeno naseljavali izbeglice na Kosovo i Vojvodinu i tako.menjali strukturu stanovništva! Primer Temerin nekada mađarsko mesto, danas mađara gotovo i da nema postao Temerin Bosanski i Krajiški! I tako.u velikom.broju mesta u Vojvodini! Draži mi moj komšija mađar sa kojim sam.kdrastao nego srbin nacionalista iz Krajine! Ajmo.kućama lagano, rat završio!
Sve lokalne samouprave diskretno pozivaju radnike na ta cuvena spontana okupljanja,pocast svim zrtvama ali zasto obicni ljudi radnici da budu zrtve sns rezima.
Grafit"Uzivaj u opstoj nemoci"ispisan je u Kninu 1993.I sad gledam komentare i tesko je shvatiti sve Vas koji ih pisete,bili za ili protiv ne znate ni sami koga.Ostaviti svoju kucu,zavicaj je bolno,a tek izgubiti svoje voljene bez obzira ko si i sta si,zub boli isto i Kninu ,Vukovaru,Srebrenici ili Pdizrenu.Zato budimo ljudi i pokazimo malo razuma.
Jeste naša Vojvodina sve to što ste lepo i s ljubavlju rekli. No, mislim da nemate kompletan uvid u zbivanja u Krajini. Upravo zbog toga bi trebalo da budemo otvoreniji prema ljudima koji su odatle došli, jer ih treba poslušati. Ne medije i političare, već njih. Nije Hrvatska imala problem zato što se jedna "nacija" tek tako, iz ratoljubive naravi, pobunila, stvarala svoju vojsku, policiju, administraciju. To jeste zgodno poslužilo kao opravdanje za etničko čišćenje i to je ono što bi ušlo u hrvatski udžbenik istorije, tj. što verovatno i jeste tamo, osim termina "etničko čišćenje". Setite se da ratovi počinju tako što se stvara lažna slika o opakim "njima" koji će da ugroze "nas". Bili oni Jevreji, Srbi ili "nacifikovani" Ukrajinci, kogod. Jer, lakše je pucati u nekoga ako mu ratnom propagandom oduzmete ljudskost. Postoje dešavanja pre, tokom i nakon Oluje. Postoje duboke rane iz doba NDH, postoji, blago rečeno, velika netolerancija prema Srbima za vreme 90-ih, postoji proterivanje Srba iz svojih vekovnih ognjišta. Pod prisilom. U čuvenim povorkama su bili civili, ne tamo neki okupatori. Upitajte ih o zbivanjima 40-ih i 90-ih tamo, pa i o neprijatnostima koje su imali ovde. Ili, nemojte onaj prvi deo, ukoliko ste osetljivi. Čućete o stvarnom stradanju i ubistvima. Ne tiho su otišli sa svojih ognjišta, nego ubili su mi moje, proterali, spalili, uništili, uzeli ljudsko dostojanstvo. Pitajte kako je bilo biti Srbin u Hrvatskoj i onda svoje reči izmerite u skladu sa savešću.
Mađarske pasoše ovde nemaju samo Mađari u Vojvodini. Već svi oni koji su to želeli, a preci im rođeni na prostoru bivše Austro-Ugarske. Veliki broj stanovnika Vojvodine je to iskoristio. Ne samo Mađari. I to je sasvim u redu, kao što je u redu i da neko ko je rođen na prostoru Hrvatske ima hrvatsku domovnicu i putovnicu, jer mu/joj pripada. Ne vidim u čemu je problem i zašto bi ikome smetalo to što neki ljudi imaju dvojna državljanstva. Osim možda onima koji bi to isto želeli, ali ne mogu da ostvare, pa su im krivi svi oni što imaju. To je već u domenu psihologije. Ne morate da zavidite "srećnim" dobitnicima EU pasoša. Nije to nikakva naročita prednost. Opustite se.
Da, Vojvodina je hrana, žitnica, ravna, rodna, plodna..... Još važnije, Vojvidina je tolerancija, uvažavanje drugog. Toliko nacija živi u njoj, i kada je ijedna od njih osnovala svju krajinu, svoju vojsku, policiju, administraciju, svoju revoluciju (da, bila je jedna jedina, jogurt revolucija). Sa kojom nacijom u Vojvodini država Srbija ima problem, čak obrnuto, nacije su imale problem, i naravno, tipično vojvođanski, u strahu i tišini, pred najezdom ugroženih i golorukih, masovno iselile iz Vojvodine, sa vekovnih ognjišta, istorija je neumoljiva, (nikad nikakav miting i protest, prosto otišli) o tome se ne govori, i statistika je neumoljiva. Samo nemojte tvrditi da su bile ekonomske migracije, iz bogate Vojvodine, nemoguće. E, to je Vojvodina, (bila, sve više nestaje) a u šta se pretvara pokazaće predstoje događanje naroda
Sreća nisam tu taj dan,kad dođu siledžije,i ostala bagra,sve sa Velikim vodjom,kad si glup narode,onda te što dovodi tu sa autobusima,nek ih vodi na Kosovo,pišto tano zakuvava
u nasem gradu N.Sadu a verujem i sirom zemlje, poceli su da zvone telefoni sa kojih sektasi pozivaju narod na masovno okupljanje na ovaj dan!!!srpski narod, narod Srbije treba ovu sektu da posalje na smece istorije i napokon uzdignute glave krene u svoju bolju buducnost!!!bando crvena
Крајишници, новосађани, ваксери, антиваксери, ботови, рвати, аутономаши, бачвани, сремци итд... Све је закувао онај коме дугујете камату и под чијим сте кредитима и чије гаће и патике носите. Ко је власник и ко профитира на пластичним флашама из којих пијете воду? Опасуљите се већ једном.
Samo da se izvinim mojim vojvodjanima jer smatram da sam preterao sa mojim izjavama o protestima i svemu ostalom pogresio sam u misljenju o vucevicu I snsu kao I o politici snsa
Zivela slobodna vojvodina
Nije mi bila namera da prebrojavam krvna zrnca, samo statistika. Na moju žalost imao sam prilike da se uverim u ono o čemu sam pisao. 80% pomenute populacije je došlo u poslednjih 30 godina, većina u ovoj "delatnosti" sa Kosova, ostali sa raznih strana. Retko ko, ko se ovim bavi je sa ovih prostora, ovde su uvek važila pravila da se do imovine stiže napornim radom i odricanjem više generacija.
E nemoj sad..kad znam da bi i ti tog vola chapo..koliko znam tamo se vise okrece prase i janje..biftek malo redje..
nego treba to obeleziti svecama, crkvena zvona, kulturno i obavezno reportaze da ceo svet zna da se ovde ne proslavlja oluja nego tuguje za izgubljenima i ognjistem iz kojeh su proterani
Pa naravno da ce uzeti putovnice kad im Srbija nije htela dati drzavljanstvo.. cak i novorodjenim krajisnicima u Srbiji..nego su im pisali u dokumente "jugoslavija" drzave koja vise ne postoji a samim tim ni to drzavljanstvo
@Milos - hajde imenjace ne lupaj gluposti "nulta tolerancija na srpske tablice". Obisao celu HR sa NS tablicama nigde me nisu popreko pogledali. Parkirao u garazi Tresnjevac u parking kucici trazio "tjednu karticu" i kad sam rekao broj tablice "NS....." covek se samo nasmejao i rekao "dobrodosli novosadjani".
U Splitu parkirao u soping centru, parking kao kod nas kod Biga, na otvorenom, drzao auto pet dana, niko ni pogledao. U Zagrebu opet parkirao kod autobuske stanice na ulici, tri dana stajao auto, nista mu nije falilo.
Hajde molim te te price o "toleranciji" pa vise mi je auto izgreban u NS od "pazljivih vozaca" nego sto sam imao problema u HR.
Није ми јасно.
Овај позива народ као на неко славље.
Олуја је трагедија српског народа.
И ту нема славља.
Упали се свећа.
Поклони се жртвама прогона.
Ово ће се претворити у јефтину реторику и митинг.
Nisi jedini, i moji su došli sa raznih strana ovde, polovina familije je došla iz južnih i zapadnih predela, CG, MK, BH... Druga polovina je odavde i ima raznih naroda u familiji. Ali su moji roditelji rođeni ovde kao i ja i lično kod nas u kući nije bilo tog modernog srbovanja, slavile se slave, praznici svačiji. Ali su jednostavno prihvatili način i saživeli sa okolinom. To bar ranije u Jugi nije bio problem kako se danas predstavlja. Ali istina je da je to posledica tog bolesnog i primitivnog nacionalizma koji je došao u toj grupi izbeglica.
Pa u Vojvodini dvojno državljanstvo jedino nemaju Sebi rođeni u Srbiji. Te koje si nabrojao svi imaju dvojno i kao što rekoh, putovnice se ne odriču! Ko drugi ima dvojno u Vojvodini? Možda jedino Mađari koji su uzeli mađarske pasoše iz istih razloga, oće ljudi da se kreću slobodno. Ali jedino koga moramo svaki dan da slušamo kako nam drže predavanja su ti, kako reče, Bosanci
Kao neko ko je preživeo rat u Hrvatskoj i došao u koloni "Oluje" mogu samo da kažem da je sramota da se ovako kupe politički poeni. Kao da ćemo zaboraviti šta ste radili za vreme devedestih. Nadam se da će ljudi ovo obeležiti u crkvama i skupljanjem svojih najmilijih, jer smo živi i podeliti sećanje na one koje smo izgubili. Nema šta da se traži na trgu da bi neko bio "uzvišen". I ovako smo na dnu.
Неки Срби и неки Хрвати су безобразни, глупи или политички острашћени, бесмислено је генерализовати да су ови или они криви. Словенци су били прагматични јер су видели да ту више нема леба, то је посебна прича и о томе не вреди причати са тобом. Све је то понаособ до сваког човека. Ишао сам ја у Загреб, након Плитвица и свих сранја, са НС таблицама и нисам имао проблема. Итд, итд.. Сви смо криви. И све се зна, само треба себи признати.
Волим Нови Сад, крајишник сам, немам Хр путовницу, подржавам обележавање злочиначке акције Натоа "Олује" и тужног етничког чишћења преко пола милиона људи али Вучић ту нема шта да тражи јер је хушкао на рат.
Ко мисли да су Срби криви за почетак рата је или безобразан или глуп или политички острашћен. Словенци и Хрвати су први почели са национализмом и хтели излазак из Сфрј! Такви треба да оду до Загреба и осете нулту толеранцију на српске таблице на првом заустављању. У Хрватској ништа није бољи животни стандард него у Србији као ни у Румунији или Бугрској без обзира на ЕУ. Само је исељавање на запад брже и лакше. Хрватска је до данас спала на 3.5 милиона људи.
Slusamo o ratu o oluji a ko ce da pokrene pitanje rata u hrvackoj kada smo mi vojvodjani na silu odvodjeni da ratujemo u tudjoj zemlji i to nocu a sada oluje jadne izbeglice a gde smo.mi rasturene porodice mentalno bolesni ljudi sa minimalnim penzijama bez icega
Moji baba i deda su kolonisti iz Bosne,otac je rođen u Pazovi,ja u Zemunu,mama sa Zlatibora,poznajem svoju zemlju,preporučujem i tebi da je obiđeš pa ćeš je zavoleti.
Treba da se na bini pojave Šešelj, Vučić, Grobar, Dačić..., nek narod svake godine gleda ko je kriv za njihovu nesreću. A ko je normalan pomoliće se u svojoj samoći i setiti svojih najdražih.
Rodjen na njivi Vijvodinne, jer se radilo da se prezivi i nije bilo mogucnosti utvrdjivanja datuma rodjenja, svi koji vole Nas i kojima je ovde lepo, dobrodosli su, tako je stotinama godina, ne serte po nama i ne zanima mie koji ste i zasto ste dosli, ne daj Boze nikom rat, radite na sebi, vise niste ti, koji ste bili, a bili ste ponajmanje Vojvodjeni, niti ste nas ikada voleli a sada ste Face, pa nemoj, nijee to ok,
Oluja pogrom stanovnistva sta sada posle 30 godina hocete
Imate hrvatska drzavljanstva imate pristip eu imate svaja imanja u eu i naravno u srbiji gde je prosecan vojvodjanin u ovome on radi u slovackoj a vi u nemackoj on ovde sibicuje a vi putem vasih izbeglickih veza imate mnogo vise
...da, ima krajišnika, istih onih koje je on zastupao i branio dok su branili rodnu grudu - zato sada sede u Novom Sadu, koji je nekada bio miran i multietnički grad kulture a danas je prašnjava i razjebana kasaba.
Pa kad zapevaju Tarmi Rićmi, Baja Mindža i Mile Ronhil sa sedam popova "Ne može nam niko ništa, jači smo od sudbine", dok Vučić istom maramicom briše suze, znoj sa čela, usta i cipele.
"Pobjeda europskih vrijednosti, nad barbarskim aktima. Pobjeda demokracije nad diktaturom. "
Organizovano i sistematsko etnicko ciscenje i ubijanje srpskih civila nisu evropske vrednosti. Dobro, mozda one Evrope sa kraja 30ih, gde Hrvatska politicki i angazmanski i pripada. Cast izuzecima, naravno.
Franjo Tudman nije bio demokrata vec fasist.
"Imamo svoju Hrvatsku, naša je i bit će onakva kakvi sami želimo i nećemo nikome dopuštati sa strane da nam propisuje kakva ta Hrvatska treba da bude. " ovo je izjava koja je analogna Vucicevim izjavama pre koju nedelju dana.
Plan je bio da "nanesemo takve udarce, da Srbi prakticno nestanu".
Kakve su ovo izjave, demokratija, ljudska prava? Nije nego.
I ne pricajmo o barbarizmu u vremenu kada se pojavljuju namesteni skandali oko Jasenovca gde se zrvte prevrcu zarad jeftinih poena kod strastvenih nacionalista. Vi ste isto to djubre, samo ste ih vi pokopali tamo decenijama ranije.
Sigurno veoma dobro znate da kriminal nema veze sa nacionalnošću niti sa mestom rođenja niti sa izbegličkim statusom. Ne znam zašto lepite takve etikete izbeglim licima. To su desne ideje. Nisu bezazlene. Neće nas sirijske izbeglice pokrstiti i nisu nas srpske izbeglice odvele u kriminal koji do trenutka kad su se pojavile nije postojao. To se prosto ne podudara sa realnošću. "Mi" i "oni" stav ne donosi ništa dobro. Predrasude jesu svojstvene ljudskom rodu, jer se jedno pleme boji drugog plemena iz evolucijskih razloga, ali civilizacijom i obrazovanjem to nastojimo da prevaziđemo.
Oluja je za Hrvatsku kraj rata i pobjeda nad velikosrpskom okupacijom 1/4 teritorija RH. Pobjeda dobra nad zlim. Pobjeda europskih vrijednosti, nad barbarskim aktima. Pobjeda demokracije nad diktaturom. Drzali ste nam 1/4 drzave pod okupacijom punih 5 godina, bombardirali ste nam gradove i sela koje niste mogli zauzeti, pocinili ste monstruozne ratne zlocine nad civilnim stanovnistvom i ratnim zarobljenicima, primjer ranjenika iz Vukovarske bolnice smaknutih na Ovcari. Barbari jedni, za razliku od vas, mi smo zarobili KOMPLETAN 21 BANIJSKI KORPUS tkz. SVK, s preko 5.000 vojnika i pukovnikom Cedom Bulatom, i sve smo ih pustilida slobodno otplove put svoje majcice Srbije i podrucja u BiH pod srpskom kontrolom. Da smo bili poput vas, poklali bi 5.000+ zarobljenih vojnika i napravili nevidjeni masakr nad srpskom vojskom, ali na vasu srecu MI NISMO VI! Da ste vi bili na nasem mjestu, tko zna da li bi se itko od nasih vojnika vratio kuci. Ali na vasu nesrecu, ocajni ste vojnici i borci, pored onolikog oruzja koje ste nama ukrali a koji smo najvise od svih naroda placali za tkz. JNA, vi ste razbijeni i eutanazirani u RH, i razbijeni u BiH u operacijama u Juzni potez i Maestral u kasno ljeto i ranu jesen 95'. I opet NISTA niste naucili, i opet vas ista bagra vodi u nove poraze. Dok strana vojna cizma ne kroci na tlo Srbije, tesko da ce s vama biti mira. Vi ste zaista mali Rusi u Europi. Lp za NS!
Skupiće se narod, izeđaće se da se isplaču političari koji su direktno odgovorni za propast prisutnih i po koju nabace na račun Hrvata. Onda će neka devojka iz javne ustanove da nam opriča kroz kakve je muke prošla, a imala je tad dve godine. Na kraju će se pojaviti neko sa spiska pevača ratnih profitera, tipa Baja mala Mindža, koji je s mikrofonom u ruci huškao narod u rat, pa prvi pobegao.
Čovek se bavi marketingom i tokom obeležavanja godišnjica. Smatra da ako što više ljudi dođe, svi će biti njegovi potencijalmi glasači. Ako nije tako, neka za promenu ove goidne takav skup bude BEZ TEBE. Zašto moraš svake godine da se pojavljuješ, jadikuješ, bogoradiš. Šta si uradio za poslednjih deset godina na obnovi razrušenih kuća Srba u Hrvatskoj? Neko bi se sigurno vratio. Ovako zemljače, rat si započeo, rat si izgubio, zbog tvoje politike taj narod ispašta, ne znam čime si šprican da imaš trunke karaktera da se pojaviš pred tim ljudima. Ne plači svake sedmice, nego učini nešto da država "ne krvari", da za tvojih deset godina se pomerimo bar za jedno mesto gore po standardu.
Ali, to ni nema veze sa onima koji su omraženi, već sa onima koji mrze.
Ne mrzi ovde niko "dođoše" zato što su "dođoši" (svi smo mi odnekud došli). Ljudi mrze one koji ovde nameću kamena sramena, obrću volove i prave lomače na božić, ljude koji svakom prilikom vole da naprave utisak da ste u Bejrutu zbog silne pucnjave i rafala (kada zvezda/partizan pobede, izgube itd) ljude koji su dolaskom ovde odlučili da hleb nasušni zarade zelenašenjem, izvršenjem, krađom i otimanjem.
Mogao bih ovako do prekosutra, uglavnom seljana nema nikakve veze sa geografskim poreklom već individualnim kvalitetom osoba koji su ovde došli.
U SFRJ , Vojvodjanska i Slavonska sela su se skoro izjednacavala jer dele dosta slicnosti. Salaši, tamburice, matori bunari, nošnja slična ako ne i ista u nekim slučajevima. Kult žita i ravnice kao standard, opsednutost hlebom. Masna krmetina kao zdrava hrana. Poklade, maškare, bušari. Arhitektura je bila takođe slična (... "nabijanice" i trska).
Region je bio praktično jedan za vreme austrougara, i vidi se. Mentalitet skoro isti.
Zapitaj se sada zasto su slavonska sela u Hrvatskoj danas skoro prazna i zasto su u Hrvatskoj taj region i u proslosti i danas smatrali najprimitivnijim.
Poštovani Lalo, ne može se uporediti Vojvodina sa Likom, Krajinom, Banijom, Kordunom, Dalmatinskoj zagori, Posavini... ni u mirnodopskim uslovima života i rada, niti u ratu. Vojvodina je mesto gde se proizvodi hrana i gde gladi ne može biti. Zašto bi se ljudi selili ako im je dobro i imaju hrane? Svi oni koji su migrirali su to činili pre, za vreme i posle ratova koji su im nametnuti. A mi u Vojvodini i nismo imali ratove kao u Srbiji, Bosni i drugim mestima Jugoslavije. Naravno da morate bežati ako se ne osećate sigurno.
Bilo bi divno da više nema mržnje i želje za ratovima iz bilo kojih razloga.
S poštovanjem i da nas sve čuva Bog.
Bice bogat kulturno umetnicki program cim odradimo ovaj miting na koji moramo dase pojavimo po spisku!!! Bice Goci bend,Baja mali Knindza,Cana,...pivare,janjetine i dva Vola!!!
@Lipa naša
"Ako ste mislili na ruralne delove, Korduna, Like i Banije, posetite ih, pa onda posetite ruralne delove Vojvodine i recite mi kakve ste razlike uočili."
Uočili smo da je pismenost, npr 1941. bila neuporedivo veća (škole u svakom selu) u Vojvodini, koja je bila premrežena prugama i putevima, gde je živelo više narodnosti i uobičajeno je bilo da su stanovnici "mešovitog sela" govorili po dva (pa i tri!) jezika. Sela su imala struju (često preko generatora, makar u večernjim satima), imala kudeljare, ciglane (što je već industrija), neki seljani su čak imali i traktore. Nije se oralo volovima. Prinosi od poljoprivrede su bili najveći u Jugoslaviji. Postojali su i staklenici (plastike još nije bilo) za povrće i cveće. Sve to pre WW2.
Račju, jedan civilizacijski iskorak u odnosu na "ruralne krajeve".
Npr, radnici iz "ruralnih" krajeva su dolazili da beru kukuruz u Vojvodini kako bi deo tog istog kukuruza poneli kući.
NIKAD, ALI NIKAD, nije bilo ekonomskih migracija iz Vojvodine u npr Liku, Krajinu, Baniju, Kordun, Dalmatinsku zagoru, Posavinu i slične ekonomski (i na druge načine) zaostale krajeve.
Morbidno i bolesno.Kad nema sa kim da nas svađa onda nas huška jedne na druge.Šta će se to i kako obeležiti u N.Sadu.Dovešće autobusima sirotinju i glasačku mašineriju da izigrava patriotu i plaši političke protivnike umesto da se to uradi na jedan civilizovan način napr.u hramu Sv.Save ili sl.A ne,treba kazniti novosađane zato što su digli glas protiv nasilja i građevinske mafije.
Vukovar, Lovas, Osijek, Srebrenica, Sarajevo, Bijeljina, Zvornik, Foča, Prijedor, Ravno, Škabrnja, Kijevo, Karlovac, Turanj, Slunj, Plitvice, Dal zagora, Bosanska posavina, Dubrovnik, Šibenik, Zadar, Zagreb, Tuzla, Potočari, Kalesija, Kupres, Bugojno, Livno, Okučani, dobrovoljci vukovi, orlovi.... VI koji ćete udarati minuse, samo da vas podsetim šta ste ostavili iza sebe, i, na kraju balade zgrabili državljanstvo, najviše naravno HR, vi ostali, informišite se, danas to nije teško
Srž stvari je veoma jednostavna, svakog normalnog i poštenog čoveka nervira kad se ljudi grupišu da li po partiskoj, nacionalnoj, regionalno, verskoj ili bilo kojoj drugoj pripadnosti da bi se na tufte i mufte popeli preko reda na društvenoj lestvici. Primer je bezbroj od najjednostavnijih tipa kad čekaš dva sata u ambulanti ili nekoj drugoj čekaonici i onda se pojavi neko ko nešto tiho prozbori sa sestrom, službenicom i uđenoreko reda do složenih tipa tenderi i javne nabavke pa liste za operacije itd itd...
"Tvoji su poreklom sa Banije a pravis se veci Vojvodjanin od nas koji smo ovde vekovima? Jos pljujes one koji dolaze sa istih prostora sa kojih su tvoji preci i identifikujes se sa onima od kojih su tvoji preci bezali? Zaista cudno.
Moj narod je moj narod, a vlast je vlast i narod joj je uvek na drugom mestu. Nijedna vlast me nece okrenuti protiv mog naroda. Tacka."
Ne pljujem nikoga osim vlasti i predviđam mnogo ratoborne retorike i bljutave patetike na najavljenom skupu. A sve ostalo što si napisao su nagađanja i besmislice. Moji nisu ni od koga bežali nego su se preselili. Ja se identifikujem isključivo sa Novim Sadom i Vojvodinom jer sam tu rođen i odrastao. Ne znam odakle ti potreba da napadaš svakoga ko dirne u tvoje idole iz partije.
Politički poeni na uštrb tudje muke. Šta tu ima da se slavi, bolje je pokriti se ušima i biti miran jer vremena nisu laka a pitanje je šta nas sutra čeka. Nema mesta za mržnju jer mržnja nastaje iz obesti i dokonosti. Ljudi koji rade i imaju zdravu misao nikad neće nikog mrzeti zbog nacionalne pripadnosti! Ljudi koji rade nemaju vremena za mržnju. Imaju vremena ratni huškači koji žive na uštrb tudje muke i zgubidani koji prate iste.
Oluja, Srebrencia, Sarajevo to u su neizmerne tragedije nevinog naroda, za koje je velikim delom odgovorna sadašnja ratnohuškačka vlast u Srbiji. Koji su to ljudi bez imalo ličnog morala koji imaju smelosti da organizuju obeležavanje ljudske tragedije za koju su velikim delom zaslužni. Pitajte danas te ljude, izbeglice, ko im je naredio da se pakuju i napuste svoja ognjišta i kuće. Oni to dobro znaju. Novosađani su plakali i dočekivali kolone izbeglica. Niko ovde nema ništa protiv Krajišnika to je sve nesrećan narod kao i mi koji smo dopustili da imamo ovakvu vlast. Zašto baš Novi Sad. Pa strašno ih nerviraju novosađani, nisu mogli da podnesu poraz u tri mesne zajednice, prefarbali nam pola Limana, ne smeju da puste građane u Banovinu....neka ih bar nerviramo, e pa zato Novi Sad. Tu im se nešto drma. Odavde su krenuli 1988. možda odavde i odu.....
Kako smo to mi "neprilagođeni urbanoj sredini"? Samo nemoj o mitovima da bacamo smeće kroz prozor i sličnim glupostima. U bar 15 stanova u mojoj zgradi čine "dođoši", još ne videh da je to neko uradio, a ni u celoj ulici, gde nas ima dosta. Čak mogu da kažem da su nam zgrada i dvorište/parking mnogo uredniji od proseka, a nema ni buke.
Evo uhvatio se bašibozuk da filozofira, a stvar je vrlo jednostavna:
- ako ste se svojom voljom doselili u urbanu sredinu, zašto vam je problem da joj se prilagodite?
- ako tada niste imali izbora gde da idete a do dan-danas niste uspeli da se prilagodite sredini u koju se prisiljeni da dođete, zašto ste još uvek ovde?
- ako mislite da ste svoj problem rešili tako što ste se skućili u okolnim selima jer vam grad nije potaman, zašto se petljate u pitanja gradske sredine? Zašto se ne okupljate u svom selu, nego u centru grada?
Lepo od tebe što si priznao da su tvoji kolonisti sa Banije, a ti sad širiš mržnju prema svom narodu, da bi pokazao da si veći Vojvođanin od onih čiji su preci ovde vekovima. Tako je i u Hrvatskoj, najveći desničari i mrzitelji Srba su pokatoličeni Srbi. "Poturica je gori od Turčina", uvek bilo i biće.
"Vi iz pasivnih krajeva što ste ratovali pa nadrljali" - Prvo, ja nisam u toj grupaciji, ako ste pod "vi" mislili na mene, ali može biti da ste mislili na Olujom prognane ljude. Samo što ne znam zašto se onda obraćate sa "vi". Podesnije je "oni". No, nećemo o jezičkoj logici.
Drugo, ta Vaša konstrukcija govori da ne poznajete baš sasvim istorijske prilike u Krajini. Da poznajete, ne biste tako govorili. To je Vaš stav konstruisan na osnovu Vaših limitiranih "saznanja" i emotivnih potreba da omalovažavate ljude.
Treće, apsolutno nije istina da "anti-dođoši" dele "dođoše" na one koji su došli iz Zagreba, Rijeke i Istre i na one koji su došli iz Krajine. Podjednak animozitet gaje prema svima, bez obzira na to odakle su došli. Ali, to ni nema veze sa onima koji su omraženi, već sa onima koji mrze.
Četvrto, nema potrebe da omalovažavate ljude iz krajeva koji se Vama čine "pasivnim". Šta znači "pasivni" kraj? Ako ste mislili na ruralne delove, Korduna, Like i Banije, posetite ih, pa onda posetite ruralne delove Vojvodine i recite mi kakve ste razlike uočili. Gde je "pasivnost" veća.
Vi implicirate da je neko želeo rat, ratovao i dobio šta je zaslužio? Neznanje, manjak empatije i ogromna politička i etička nekorektnost.
Pogodila te istina iz komentara, zato se i javljas. Nema potrebe,samo si potvrdio sve sto je komentator napisao. Bolje prihvati konstruktivnu kritiku i malo vise se edukuj i razmisljaj.
Nemanja nema svrhe da ti odgovara kad ti nikada neces shvatiti vrlo jasno napisan komentar koji najbolje oslikava mentalitet jedne odredjene grupe ljudi . Pojedini ljudi iz NS koji dele tvoje razmisljanje se slazu sa svima u HR, do trenutka kad utvrde da su Srbi.
Rat je bio dogovoren i morao je da se desi. Setimo se ubistva Josipa Rajhla Kira iz Osijeka koji je ubijen jer je zagovaro mir u HR.
E vidiš kako si todobro istakao: primetno je da se Novosađani odlično slažu donekle sa Zagrepčanima, a mnogo više s Riječanima, Istrijanima i sličnima - znači civilizovanijim i progresivnijim delovima Hrvatske koji su bili protiv rata. Sa duge strane, vi iz pasivnih krajeva što ste ratovali pa nadrljali niste zapucali u Srbiju, kod svoje sabraće sa kojima se daleko bolje slažete, nego baš kod nas. Zašto je to tako, pitam se?
Zanimljivo da najvise "dodjose" mrze oni ciji su preci bili "dodjosi" iz BIH i HR. Vojvodjani koji su ovde bili vekovima su bili tolerantniji i odmereniji cak i kada im se nesto ne svidja.
Molim sve trenutne "dodjose" da nauce svoju decu i buduce generacije "Vojvodjana" postovanju i toleranciji, jer su i sami potekli od tih istih "dodjosa".
Promovisati povlačenje naše vojske a za njima i naroda da bi njihova vojska ušetala u prazna,napuštena mesta.Zar neko misli da je njihova vojska tako sposobna da zauzme toliku teritoriju za jedan dan?
Volim svoju zemlju, volim ljude u Srbiji a mržnja je najdestruktivnija emocija pre svega za onoga ko je oseća.Moji baba i deda su kolonisti iz Bosne,snažni,pošteni,vredni ljudi.Puni ljubavi za svoje potomke ali i za druge ljude.Deda je govorio pruži pa ćeš i dohvatiti.Ima mesta za sve ljude u našoj zemlji a oni što misle da oni nešto nemaju zbog drugih u dubokoj su zabludi,svako je odgovoran za svoj život,za svoje odluke i izbore koje je napravio.
@Rkan
Tvoji su poreklom sa Banije a pravis se veci Vojvodjanin od nas koji smo ovde vekovima? Jos pljujes one koji dolaze sa istih prostora sa kojih su tvoji preci i identifikujes se sa onima od kojih su tvoji preci bezali? Zaista cudno.
Moj narod je moj narod, a vlast je vlast i narod joj je uvek na drugom mestu. Nijedna vlast me nece okrenuti protiv mog naroda. Tacka.
Na nama Limancima je da taj dan siđemo dole na ulicu i ne dozvolimo ološu da nam se parkira pod prozorom. Svi da šetate decu, pse, gurate bicikle., preko svako prelaza i posred ulice ako možete... Blokirajte Šekspirovu i despota Stefana, pa nek se parkiraju kod svojih u Futogu.
Svi vi koji ste nezadovoljni vladajućom strankom svoje nezadovoljstvo treba da usmerite prema onima koji vredjaju i podsticu na vredjanje "zemara", Vucić nepogrešivo uvek pobedjuje zahvaljujući bacanju koske i zna da se kod jednog dela ljudi u Vojvodini kao na dugme otkači bolesna mržnje prema svakome ko nije sa ovih prostora... Zaista je smešno da to ne vidite,setite se šta je bilo sa onom pričom za izbore...isto bacanje koske u kome je ucestvovala opozicija koja je Vučiću da li svesno ili nesvesno pomogla da pobedi , jer je učestvovala u podeli naroda.
Dakle, nije problem gde je ko rodjen,problem je u sistemu !
A vi svi koji kritikujete SNS i pecate se na njihove udice raspirivanja podela i mržnje,i tako indirektno pomažete tom istom SNS-u.
Čak je i predsednik Hrvatske koji je levo orijentisan, pobedu odneo jer je u predizbornom programu podilazio desno orijentisanom delu stanovništva, kako očekujete da u susednoj državi-Srbiji, pobedi neko ko kome je glavni politički program vređanje sopstvenog naroda i pljuvanje po svemu što u nazivu ima pridev srpski ??? Ako želite zaista da skinete vlast,uozbiljite se.
Ništa od toga što si napisala nije tačno. Moji su poreklom sa Banije ali tebi nemam šta da se objašnjavam. Uostalom videće se za par dana kada se prospe sva patetika. O nesrećnom narodu su se pobrinuli taman toliko da im dozvole komunalni priključak samo ako se upišu u tvoju partiju.
Gospodo novosadska draga, idete li u Hrvatsku na more? Posećujete li Zagreb, Plitvička jezera? Divite li se lepotama zemlje Hrvatske i, moramo priznati, malčice zapadnijoj i finijoj kulturi susjeda nam? Primećujete li da je tamo, ipak, kultura malo drugačija? Da, u tom istom prostoru sadašnje samostalne republike Hrvatske živeli su ti "dođoši" koje toliki broj vas ne voli. Pričali su taj jezik, bili deo te kulture, živeli su u tim istim krajolicima i gradovima kojima se sada divite. Živeli su tamo vekovima. To je ona kultura koju, ipak, čini se, volite, zar ne? Ponosno se slikate na Stradunu i Trgu bana Jelačića, brčkate u lepom hrvatskom moru, divite prirodi Dalmacije, Istre, Krajine. Ne ponesete leba i masti koje ste oduvek jeli, jer tamo se jede malo finija hrana. Ipak se slikate pored plate morskih plodova. Ne psujete tako često, kao što to inače kod kuće radite, jer tamo se manje psuje. Pravite se malo više nobl i ponosno ističete da putujete po Hrvatskoj. Ne po Crnoj Gori, ne po Grčkoj (to je možda malo više za "seljake"), već po Hrvatskoj. Ali, vi, zapravo, ne volite ljude koji su proistekli iz te kulture kojoj se divite. Ljude koji su bili primorani da napuste te prostore. Verujte, niko to nije uradio zato što je u Vojvodini lepše, jer nije, već zato što su spašavali živu glavu. Mogli biste štošta da naučite od tih ljudi, da proširite vidike, ali vi odlučujete da ih ne volite. Psihologija palanke vas otkriva. Ne, niste veći građani. Naprotiv.
@Rkan
"Smem da se kladim da će na skupu biti mnogo ružnih reči upućenih Hrvatima ali i nama Vojvođanima. Ovo će biti skup na kojem će se prebrojati koliko ima nas a koliko njih i jasno će se videti kome se zaklinjemo na poslušnost. A biće prisutan i KGB".
Da li će biti ružnih reči ili ne,najbolje oslikavaju ovi komentari u kojima se pojedinci naslađuju tuđom nesrecom i vredjaju ih najstrasnije, tako da svaka cast svima koji to stoički podnose i ne odgovaraju mržnjom na mržnju.
Ti prvi se identifikuješ sa nacionalistima, koji ovaj događaj slave, a pritom i vređaš i nas Vojvođane koji su pomogli prognanom narodu, svrstavajući ih u isti koš sa nacionalistima u Hrvatskoj koji Oluju slave.
Smem da se kladim da će na skupu biti mnogo ružnih reči upućenih Hrvatima ali i nama Vojvođanima. Ovo će biti skup na kojem će se prebrojati koliko ima nas a koliko njih i jasno će se videti kome se zaklinjemo na poslušnost. A biće prisutan i KGB.
@Funkcionalno pismen Treba da vas je stid i sram za napisano. Napisati tako užasne reči povodom Oluje , da su građani Novog Sada i okoline opravdano ubijani u raciji , ......... ludilo, sramota. I onda se pitamo zašto se desila Oluja, kad neko o građanima grada u svojoj zemlji , svojim sunarodnicima ovako napiše, nema dalje. Strašno kakvih ljudi ima i kako ne biraju reči i šta sve sebi daju za pravo da napišu . Tuga , velika tuga i sramota. Osećam se odgovornim da se izvinem žrtvama racije u ime ovakvih .
@Ojha
E moji Novosadjani, svi trk u misje rupe, cak vas i ova platforma uci da je najbolje pognuti glavu i prihvatiti da vas ovakvi guze, jer nije korektno i fino nekog takvog cak ni posprdno dodjosem i zemarom nazivati...
Ova platforma vas uci da su svi ljudi jednaki dok ne prekrse zakon, i da ih u skladu sa tim sve treba tretirati sa dostojanstvom i postovanjem . To je minimalno sto jedan stanovnik "prestonice kulture" i "grada tolerancije" treba da shvati. PRAVI Novosadjani to shvataju i znaju kako da naprave razliku izmedju uvrede i konstruktivne kritike onoga sto im se ne svidja.
Ojha
Jupiiiii, ocel bit Zare i Goci, Vukovi s Manjacu, da ne bude brukanja s b ligom pjevaca???
Kad si vec krenuo da karikiras sa ijekavicom i izostavljanjem samoglasnika,pogresio si sa "Vukovi sa Manjaču", jer tako govore ljudi sa juga Srbije,a ne Krajišnici...mada verujem da je to tebi sve isto.
Što se slavlja tiče kao što neko reče ono će biti u Hrvatskoj,a od izvođača biće Thompson, mislim da će ti se on više svideti.
pamtim kad sam kao mali video izbeglice iz Krajine na onoj livadi kod SPENSa gde je nekad dolazio cirkus, a sad je onaj cirkus od Promenade
secam se da sam plakao
u to vreme je sada mali Alek vec bio gensek SRS, poslanik i jedan od glavnih ratnih huskaca. posle ustasa jedan od glavnih krivaca za tu strasnu nesrecu. bilo bi lepo da se na toj svecanosti javno izvini svima koje je zajebao pa izdao
4. avgust je jedan od najtužnijih dana u novijoj istoriji. Sećam se kako su ljudi u nepreglednoj koloni bežali u Srbiju. Verujem da je bilo jako teško ostaviti sve što imaš i krenuti u neki novi svet, pun neizvesnosti i straha. Ne treba oko toga praviti halabuku, može se taj dan obeležiti na miran i dostojanstven način. Svi mi koji smo pomogli tim ljudima, koji su se našli u nevolji, ne treba da to ističemo. Ipak je teže onima koji traže pomoć, nego onima koji je daju.
Hteo bih skrenuti na pažnju domaćim nacional-socijalistima da se u ovom tekstu radi o, odnosno pominje "obeležavanje" etničkog čišćenja i nijednom rečju ne pominje nikakvo slavlje. Slavlje se obavlja na mestu gde se etničko čišćenje dogodilo, pomešali ste možda Novi Sad sa Hrvatskom iako vam verujem da imate sličan mentalitet i porive, nije slučajno što se Racija sprovela baš u Novom Sadu, tom leglu zla kakvo i sada vidimo kako isijava iz velikog broja vaših komentara.
Jupiiiii, ocel bit Zare i Goci, Vukovi s Manjacu, da ne bude brukanja s b ligom pjevaca???
E moji Novosadjani, svi trk u misje rupe, cak vas i ova platforma uci da je najbolje pognuti glavu i prihvatiti da vas ovakvi guze, jer nije korektno i fino nekog takvog cak ni posprdno dodjosem i zemarom nazivati...
Zato je Novi Sad postao prestonica nekulture. Pitam se zašto nisu išli u druge srbijanske gradove. Pa tamo nisu primani sa dobrodošlicom. Zato mi nije jasno šta je to u njima pa se svete Novom Sadu, gradu u kome žive.
Jeste tragedija i veliko stradanje Srba, ali pojedjinci koji su taj narod izdali i prodali nikada nisu bili osuđeni. Doduše neki akteri tog vremena, na žalost izgleda da i dalje vladaju Srbijom.
Kazna N.Sadu stiže sa novom 9.ofanzivom.Narod na narod pa ko preživi.Radikalsko-nacionalistička logika."Osveta je moja" reče precednik a vi izbeglice "juriš."
@Ana
Prazna vam je Krajina, prazna vam je Bosna, i Srbija je poluprazna a vi likujete što ste iz okolnih sela nadglasali Novosađane. Ni bahatijeg naroda, ni jadnije sudbine.
U masi komentara neko pita zašto su svi došli u NS, niko dole po Srbiji. Nismo zaboravili granicu tj. Sremsku Raču i uniformisane ljude koji su kolone ljude i traktora usmeravali ka Novom Sadu i brinuli da samo tu i ostanu. Ostalo, SPENS i našu svesrdnu pomoć u hrani, odeći, smeštaju... dobro su ljudi opisali, a i ostalo, kako su nam vratili i kako nam vraćaju!
@Minhauzen na djuletu
Jeste, genocidu nazvanom "Oluja" jesu prethodili "balvani" i "srbovanje", a tome su prethodili "ustašovanje", uvođenje NDH simbola kao obeležja nove hrvatske državnosti, napadi i razbijanja srpskih kuća koju bi tokom noći kulturne i demokratske hrvatske komšije označili da pripadaju Srbima a sve uoči referenduma kojim im je nelegalno ukinuto konstitutivno pravo. Neće biti da je sve bilo bajno i sjajno i onda odjednom se Srbi bacili na balvane bez razloga.
Hajde da organizujemo referendum kojim ćemo ukinuti manjinama u Vojvodini manjinska prava, da vidimo da li će se oni zbog toga buniti, da li će njihove matične države zbog toga protestovati, da li će na to nešto reći EU i UN, da li će manjine ići na "balvane" ako Srbija odbije te primedbe i nastavi sa ukidanjem njihovih prava, i na kraju da li će Srbiji biti dozvoljeno da pobije i protera manjine jer su se pobunile?
@Joker
"Paljenje lomace od automobilskih guma u sred grada nazivajuci to badnjakom, nema potrebe za daljom pricom. Nisu Hrvati blesavi sto su to rasterali"!
U svakom regionu imas svakakve ljude,dobre,lose, normalne,lude..koji znaju da se ponasaju i one koji ne znaju,ko god da je radio to sto kazes trebao je da bude opomenut i kažnjen za to.
Cela bivša SFRJ se susrela sa naglim mešanjenjem stanovništva iz ruralnih i urbanih krajeva. Zamisli da je obrnuta situacija i da su ljudi iz Vojvodine morali da izbegnu u BIH ili Hr a da vas ljudi tamo trpaju u isti koš sa svim ljudima iz Vojvodine,a budimo iskreni postoje razlike između ljudi u Sremu Banatu i Bačkoj.
Tako možemo reći i za ljude koji se smatraju Vojvođanima...postoje divni ljudi ovde, i sa druge strane, oni koji donose zakljucke poput tvoje poslednje recenice, da li zato sto su slabijih intelektualnih kapaciteta, ili zato sto su jednostavno zli, i uživaju u saznanju da ce nekoga da povrede.
Sako koji je danas vaš voljeni predsednik nosio na nastupu je sako marke Grieder Zürich iz Švajcarske i cena za 1 komad je 3000€ (samo sako bez pantalona).
Imamo bezbroj boraca za Krajinu u Novom Sadu i još više boraca za Kosovo u Beogradu. Problem je što nemamo ni Krajinu ni Kosovo samo borce na bezbednoj distanci koji preskupo naplaćuju svoje Srbovanje. Uporno nas ubeđuju da mi odavde ništa ne valjamo i da su svi "pravi" Srbi van Srbije zbog čega moramo dobro da ih platimo pošto su bolji Srbi od nas. Predlažem da svako ko to želi bude Srbin ali za džabe kao i mi iz Srbije. Nemamo više para za finansiranje "pravih" Srba iz Krajine, Crne Gore, Kosova... Slobodno neka se pridruže nekim drugim nacijama ako im se to više isplati nama su odavno preskupi za održavanje i ne preterano korisni, naprotiv.
Prvo ste kukavice, drugo pokazali ste koliko ste nezreli i I sugestivni. Radikalsko-komunjarska ideologija (u oba konteksta ste se gurali u prve redove) vas je uništila I napravila od vas moderne robove. Umesto da se uklopite, Vi hodate utabanom stazom samouništenja.
Samo napred!
Ne smeta meni obelezavanje, treba da se zna stradanje mog naroda, smeta mi sto nam se zivoti pretvaraju u ta " obelezavanja" i sto to neko od politicara uvek mudro iskoristi, najcesce oni politicari koji su i sami odgovorni za to stradanje!
Radikali ko vas ne zna!
...je moja porodica otišla na SPENS da prihvati nekog ko nije znao gde će. I tako smo zbrinuli jednu porodicu koja je na našoj vikendici boravila nekoliko meseci dok se nisu snašli za dalje. I oni i mi smo tada, kao i sada, znali da je ovaj čovek sa slike, uz njegove nacionalističke pajtose, debelo zaslužan za sve što im/nam se desilo. I eto ti njega opet da lamentuje nad tuđim sudbinama koje je sam izazivao... Mislim, tokom bombardovanja 1999. je i stan dobio za zasluge... Eh, da su mu deca dolazila na rođendane kad je bio mali svega toga ne bi bilo...
Каквих ћемо се још глупости наслушали ид вас "староседилаца", који су се у Војводину доселили само неколико година или неколико десетина година пре "Олује"???
U Novom Sadu sada ubedljivo vise zivi krajisnika nego onih rodjeni ovde. Ta kategorija izumire i razlika je sve veca i veca. To su lepo prikazali i momci iz Drzavnog posla.
Minhauzen na djuletu
28.07.2022 • 15:20
Goksi
Aj sad da se zapitamo onda sto je rat u Ukraini?Gadjali su nas 99 moze im se dokazali bez ikakvog prava.95 Opet pomoc zapada legitima etnicko ciscenje.Sta god mi uradili krivi smo.
Ne može se “dokazati” ništa! Bili smo krivi i dobili smo šta smo tražili. To sto smo mi mislili da ćemo moći da maltretiramo druge bez posledica - to je lekcija koju nauče sve siledžije pre ili posle!
Ne razumem,zašto u prelepoj Srbiji niste ponudili izbeglicama pomoć i dom. Vojvodina nije " srce Srbije" već po vašoj definiciji sever Srbije. Zar ne bi bilo lepše u srcu?
Iako nisam autonomas, moram da pohvalim vas komentar,pokazali ste kako se civilizovano kritikuju stvari sa kojima se ne slazete,pritom pokazujete i empatiju i ne iznosite licne frustracije i uvrede na racun grupe ljudi kao sto to radi vecina komentatora ovde.
Dragi moji Krajišnici, dođite večeras na protest. Vučić nije Srbija, on je samo njen uništitelj. Sve će uraditi da zadrži vlast makar i podelio ljude. Svi smo u Vojvodinu odnekud došli, pre ili kasnije, i Srbija je naša država za koju treba da se borimo ne jedni protiv drugih nego zajedno protiv ove vlasti. I protiv sledeće ako bude loša.
Sociale
Ukinuti vec jednom taj naziv "izbeglice"..ratovi prosli..svi su se snasli u Srbiji..a vecina ima i pasose i dokumenta Bih,Hrvatske..i tamo placaju poreze..a ovaj Vucic zivi od razdora u srpskom narodu..neka pravi skup u Bukovcu..
Od toga sto neki imaju dvojno drzavljanstvo, moze da ima korist Srbija, jer oni to dvojno drzavljanstvo najcesce koriste zbog poslova u EU,tako da se skoro sav novac koji zarade u drugim drzavama trosi i ulaže u Srbiju i sliva u budžet.
Proterani Srbi iz Krajine sa vekovnih ognjista.Od pitom lepog grada N.Sad pretvoren u kasabu.Cela Vojvodina, nekada bogata,dovedena na prosjacki stap....
Korona se širi i na protestima protiv G(L)UP-a i na godišnjicama "oluje" razlika je što neko na lokalni protest dođe peške, možda gradskim prevozom, a ne organizovanim autobusima u višesatnoj vožnji.
I da neko mrzi krajišnike nikad ne bi glasao za Ponoša. Ne mrze ljudi krajišnike nego glupost.
Za sve one koji ne shvataju poentu komentara napisanih protiv dodjosa, da vam pojasnim. Niko ovde nema nista protiv svog naroda koji je vecinom silom prilike dosao u Novi Sad i protiv onih za koje “Oluja” jos traje, pa dolaze nemilice. Problem je taj sto je vecina tih pridoslica, teska stoka i divljaci neopevani koji svojim ponasanjem izazivaju tu emociju prema njima. Dosli su u evropski grad, a napravili od njega kasabu. Paljenje lomace od automobilskih guma u sred grada nazivajuci to badnjakom, nema potrebe za daljom pricom. Nisu Hrvati blesavi sto su to rasterali!
Подршка обележавању годишњице погрома преко 250.000 Срба из Републике Српске Крајине!
Српски народ из Србије саосећа са својим сународницима из Крајине и једино се, сложни и сабрани, можемо сећати „Олује”, јер је наше сећање гарант да се нешто слично више никада неће догодити.
Време је да Нови Сад и Новосађани покажу толеранцију, у пуном смислу те речи.
Не заборавимо, ко не воли и не поштује своје сународнике и своје жртве, неће поштовати ни друге.
Слава жртвама погрома над Србима под називом „Олуја”!
Да се не заборави!
Да се не понови!
Живео српски народ!
Живела Србија!
Neko je ovde spomenuo i da će ovaj skup da se pretvori u miting podrške Rusiji (koja je napala Ukrajinu), a pošto publika i za jedno i drugo jeste ista, jednostavno ne mogu da izdržim.
Hrvati, fašisti! Kažu oni. A Rusija kao vodi rat protiv fašista sveta. Sveti rat kako neko voli ovde da kaže.
E pa čisto da znate kako stoje (i kako su onda stajale) stvari.
Ta ljubljena i bratska (i kakva sve ne) Rusija je naoružala Hrvatsku da bi bila u stanju da izvede operaciju koju su oni nazvali "Oluja" (kao i "Bljesak"). Da, Rusija! Da, Hrvatsku.
Preko 150 teretnih aviona oružija (koji su na aerodrome u Puli i Krku sletali pod izgovorom da imaju kvar na avionu, jer je tad Hrvatska bila pod embargom za oružije), nekih 40-ak aviona i oko 30 helikoptera, i raketnih sistema ... I logističku podršku su im pružili.
Jedan od najvrućih snova ovdašnjih "ratnika" i "heroja", stvar koja nam je "samo falila" da MI pobedimo NATO, famozni sistem S-300. Ovde je to bio samo san. Hrvatskoj nije. Dobili su i to od Rusije. Na vojnoj paradi u Zagrebu, samo 2 meseca pre "Oluje", glavna zvezda S-300. Čisto da pokažu čim raspolažu. Beogradu naravno.
I šta je onda bilo? Pa to, što sada hoće da obeležavaju godišnjicu u Novom Sadu (ni malo slučajno). I naravno da je najjadniji narod najviše stradao.
E da ... nije to sve. Godinu dana nakon "Oluje" Rusija je odlikovala Franju Tuđmana ordenom Žukova. Orden za borbu protiv fašizma. Ahhhmmm ... (to iz Srbije nije niko nikad dobio).
Zovite i neke Ruse.
Zzzzzzzzzzzzzzz
Prvo Jasenovac ali te Hrvati okačili, onda preko Šapića I murala malo ka Srebrenici ali ti Sarajevo spustilo, sad ponovo sa Olujom i to naravno u Novi Sad da malko i ovde začini pa možda neko i reaguje, ili Hrvatska ili Vojvođani samo neko da reaguje! Nego reci ti nama Vučko zašto imamo naj niži standard u Evropi? Zašto su nam naj niže plate a naj veće cene na Balkanu?! Kad čemo malo o tome? Dosta više o istoriji, aj malo o sadašnjosti. A izbeglice neću mrzeti, i ja bih pobegao da sam na njihovom mestu, razumem da su ovde zatekli drugačiju kulturu a znam i da im je Beograd naložio da se ovde nasele i preko Radikala sproveli naseljavanje u cilju smanjenja broja nas koji smo bili (i još uvek smo) za odvajanje Vojvodine. Zašto? Jer je Srbija nesposobna koliko i glupa da vodi nešto veće od Pašaluka. Na taj vaš dan idem van grada da vas ne gledam niti slušam, aj samo počistite za sobom i ako može bez roštilja na spomeniku. Hvala.
Tako je, skoro svi imamo HR dokumenta. Tamo smo rođeni. Tamo nam je očevina i dedovina. I? Treba da se odreknemo svega? E pa nećemo. Izešće vas zavist.
"Odnosi sa Mađarskom su odlični (Dodik i Vučić se fantastično slažu sa Orbanom"
Sto volim ove "patriotske" komentare kad se uhvate za Orbana i Madjarsku. Odmah mi jasno, zvuci grozno ali tako je, da nisu sa ovih prostora. Orbanova politika Vojvodinu vidi kao Juzne krajeve, Delvidek, i trenutno slizavanje sa vlascu u Srbiji nije posledica velike ljubavi ka Srbiji nego sasvim jasno sta se krije iza toga. Naravno Madjarska ima svoj interes, potpuno razumljiv kad se pogleda istorijski aspekat, ali kad vidim kako se patrijote uhvate za Orbana.....
Samo cekam da ljubav prodje i Orban na sto izvadi podatak od 300.000 drzavljana Madjarske na ovim prostorima pa da vidmo sta ce pricati onda.
Da li se neko seca ljudi koji su organizovali prihvat ljudi koji su dosli u Novi Sad.Na SPENS su dolazili ljudi hladnjacama,zapreznim kolima,traktorima...Ne i ne treba to im je bio deo posla ali sa koliko tuge i ljubavi su docekani i kako je bilo sve organizovano to znaju i oni koji su dolazili i oni koji su ih docekivali.Siguran sam da se to nije zaboravilo a imena su nebitna ostale su tuzne uspomene koje ce neko nekada najiskrenije zabeleziti da se nikada ne zaboravi.
Nazalost toliko mrznje gadnih reci,svega najgoreg.Ima li neko vere u Gospoda?Cast izuzetcima.Okrivljujete a niste bili u njihovim cipelama.Vredjate smejete se tudjoj nesreci lako je pisati ovde i zarad vlasti lupati minuse na komentare.Azilanti ne smetaju ?Gej lobi i parade ne smetaju.U velikoj ste zabludi drzite se moralnih nacela i ljudskosti.Budimo ljudi.
Ljudiii skreće sa teme !!!
Ljudi tu je izbegla sirotinja a krem je došao mnogo ranije !!!
Ne nasedajte na vučićeve manipetluke.Avion,Kosovo?Parada.... Manipuliše...
Tako vam je to , kada ludi narod ne zna da razlikuje tekuće probleme i osvrne se na prošlost , već gordo prkosi sopstvenom zaslepljenošću .
P.S.
Što kaže narodna izreka "daleko vam lepa kuća" .
Sloba vam je obezbedio Z4 na kojinsu hrvati pristali i danas bi bilo Krajne , a ne vi ste hteli da kao sto je Sloba rekao on salje decu odavde , a vi ste pobegli u roku od 24 časa.
Ligaši moraju četničke zastave da nose i pevaju "Od Topole pa do Ravne Gore". Obavezno svi članovi LSV zaposleni u JKP "Vodovod i kanalizacija" i JKP "Tržnica" da budu prisutni.
Pozdrav od mene za sve Srbe iz Hrvatske, gde god bili. Treba da znate da nas niko nije razumeo, niti nas sada razume, osim nas samih. Uvek smo poštovali druge, nas nije poštovao niko. Snalazite se kako znate i izbegavajte zlonamerne. I umalo da zaboravim, treba da se zna, predsednika jedne države bira narod, a ne npr. nevladine organizacije, šta god to značilo. Znači, predsednik je predsednik.
Ko je kriv za žrtve 90ih u Krajini, Bosni, Slavoniji, Sloveniji, Kosovu, Srbiji. Predlog, objediniti sva stradanja iz tog doba i centralno ih obeležiti na mestu zločina, u prostorijama tada i sada vladajućih stranaka.
Aj sad da se zapitamo onda sto je rat u Ukraini?Gadjali su nas 99 moze im se dokazali bez ikakvog prava.95 Opet pomoc zapada legitima etnicko ciscenje.Sta god mi uradili krivi smo.
Posmatrajmo geopoliticki gde su srbi bili i gde su stigli za 120 godina.
Imali su 75god nacionalizam i 45 godina socijalizma u komadu.
U tih 75 god nacionalizma su bili u dva svetska rata, balkanskim ratovima, gradjanskim ratovima u SFRJ i bombardovanju od strane Nato.
U 45g socijalizma su doziveli najvecu kulturnu, naucnu, ekonomsku i civilizacijsku ekspanziju i bili neki faktor u svetskoj politici, 45g mira, 45g bez kriminala. Imali pristup celokupnoj istocnoj obali Jadrana.
Pre 120g su se prostirali diljem balkanskog poluostrva u dva carstva i maticnoj zemlji.
Danas, osim sto ih je sve manje ukupno, nema ih vise na mestima gde su vekovima ziveli. Nakon tri decenije glasanja za rat, primitivce, pijancenje i lake zene, srba vise nema na KiM, nema ih na prostoru Hrvatske a Bosna se prazni izuzetno brzo. Srbi zauzimaju sve manji prostor, jedni drugima na glavi u smecu. Napustili su svoja vekovna ognjista zauvek. Danas su samo faktor za sprdnju u medjunarodnim odnosima, ugled nikakav.
To ste trazili dame i gospodo, to ste i dobili. Za to ste glasali, za to ste navijali na njegovim mitinzima dok vam je otimao pare.
Srbi su potrosili 120 godina da ne stignu nigde, ono sto su gradili 45g sada evo vec 34 godine rade na rusenju.
To ste trazili, budite ponosni na sebe koliko ste glupi i koliko ste stigli nigde i potrosili citav jedan vek.
Ti Vucicu pravis sebi propagandu na nasoj nesreci. Ti i tvoji radikali sa Slobom ste nam i doneli zlo.
Nikad ja ni moja porodicanecemo ucestvovati u tvojim bahanalijama. Ja sam rodjena u NS al mi je moj otac pricao sta se desavalo u Kninu.
Koja je kvota nas ligasa koju moramo da ispunimo na ovom skupu? Da li da ponesemo vojvodjansku ili srbijansku zastavu? Jel smemo da vicemo "Vojvodina republika" ili to vise ne vazi? Molim nekoga iz rukovodstva moje stranke da nam da uputstva, makar i preko komentara ovde!
Nek lepo organizuje u Beogradu na vodi.Nije naslov dobar to su svi srbi iz cele Hrvatske.Nek dodju prvo ljudi i deca svih onih koji su odavde isli u rat i poginuli tamo.Da im objasni malo politiku zasto.A za njima svi oni koji su pod najezdom Hrvata proterani sa zapaljenih ognjista i prepolovljenom porodicom koja je ostala tamo pod zemljom.Zahvalnica kartonima jaja.Da se zahvale kad nisu hteli u oluji da ih puste i sto smo prodani.
Predlažem Vučiću, da to obeležavanje, pomen, bude u Krajišniku (selo dobilo naziv po Krajišnicima) gde ih ima najviše. Pretpostavljam da je Vaš navedeni razlog iskren. Dokažite delom! (Koliko ima Vaših glasača u istom nisam upoznata).
Goksi
28.07.2022 • 14:02
Onaj koji je prosao rat i oluju dobro zna sta to znaci ne treba ga podsecati.Ne bi zeleo nikom od vas komentatora da osetite da gubite bliske osobe rodjake ,oceve majke.I sve sto imate.A ovaj je skup propaganda cista.I ja sam iz Hr .Svako ko bi isao mora ozbiljno prvo kod dr.
A da se zapitamo sta je prethodilo Oluji? Ko je postavljao balvane i srbovao po Hrvatskoj i Bosni?
Isto vazi i za NATO bombardovanje: zasluzili smo batine i batine smo dobili!
Verujem da ni sami ne znate koliko ste u pravu. Lično sam glasao za SNS na proteklim izborima samo zbog takvih govana koji umeju samo da mrze i vređaju svakoga ko ima drugačije mišljenje od njihovog, kojima je svako takav bot i sendvičar. E pa ako sam bot i sendvičar jer imam svoje mišljenje naspram jednoumlja kojem ti težiš, onda ću i glasati za njega da bar jedna stvar u tvom baljezganju bude istinita. A suštinski sam glasao za manje zlo, ovi koliko god da su loši ti nabrojani su hiljadu puta gori, ne dao nam bog da se takvi dokopaju vlasti pa krenu da maltretiraju svakoga sa različitim mišljenjem kako već danas prete.
Zasto Krajisnici i Bosanci nisi isli u Nis, Kragujevac ili Leskovac?
Zasto su se zalepili samo za Novi Sad?
Da li zbog lepi zgrada, ako je zvog toga, evo poklanjamo te zgrade gore pobrojanim gradovima.
Hoce biti na pomenu i oni biznismeni koji toboze pate za Krajinom a opljackali je i prvi otisli u Hr po pasose..da ne nabrajam. Samo je narod glup i slep pa misli da to tako treba
Imam dosta godina da znam šta je naš narod preživeo!
Moja deca naučena da sve poštuju, ali i naučena da se ne stide ko su!
Ove komentare ostrašćenih mladih usijanih glava me plaši.
Dragi moji, koja mržnja za svoj narod!
Treba da Vas bude sramota!!
Ne okreći se, sine
28.07.2022 • 13:34
Au koja količina hejtera i mržnje na tako malom prostoru. Nije ni čudo što kažu da je Novi Sad leglo modernog fašizma.
Jel imate vi jos neku rec u svom fondu osim 'fasista': Zelenskji - fasista, Haski sud - fasisticki, hrvatsko more - fasisticko... Dajte koorinatori neke nove direktive , ovde smo se ispucali.
Na ivici sam nervnog sloma sto sam dozivjela ovdje nigdje ne bi dozivjela.Dobro su mi roditelji primljeni od prvih komšija kad dodjose drugi napravise Pako od zivota u svim segmentima sto se zivot zove.Moglo im se i dalje moze im se.
Krajišnici su sigurni glasači predsednika, pa naravno da će brinuti o njima.
Ništa on ne radi slučajno, ili od srca, sve je to foliranje i gluma. Mislim da je promašio profesiju.
Sadrzina komentara sama po sebi dovoljno govori sta ljudi misle o nasem diktatoru. A sad zamislite psihologiju tog mozga koji naredi da se lupaju minusi na komentare, nesto nije u redu?
@g pen, @9, @Bojan i slični komentatori zadojeni mržnjom su zaslužili sendviče direktno od Vučića. Dok je takvih, Vučić će ovde dobijati izbore dokle god mu ne dosadi.
Onaj koji je prosao rat i oluju dobro zna sta to znaci ne treba ga podsecati.Ne bi zeleo nikom od vas komentatora da osetite da gubite bliske osobe rodjake ,oceve majke.I sve sto imate.A ovaj je skup propaganda cista.I ja sam iz Hr .Svako ko bi isao mora ozbiljno prvo kod dr.
Da li se iko seća mog oca i njegovih prijatelja koji su kao rezervisti silom oteran u hrvacku na ratište i tamo poginuli ostavljajući iza sebe decu koja su tek rođena i koju do dan danas niko nije upitao da li im nešto treba i kako žive.
Ps. Mislim da je došlo vreme da se odlazi iz ove zemlje bez budućnosti za obične i poštene građane
Stid me zbog nekih komentara punih mržnje. Na stranu politika, ali žrtve su zaslužile pomen. NS, BG, SU, KG... ma gde god. Radi generacija koje dolaze da bude upamćeno za vek vekova, nikad se više ne ponovilo!
https://www.kurir.rs/region/bosna-i-hercegovina/3505015/slobodan-stojanovic-elfeta-veseli-zverski-mucen-a-samo-je-hteo-da-nadje-svog-psa
boger
28.07.2022 • 11:59
Podrška
I treba ovde da se obeleži godišnjica! Novi Sad je najviše propatio zbog "Oluje".
-----------------------------------------------
Ha, majstori sendvičari? Šta ovde treba udariti, - ili +?
Uuuuuu ima nešto lakše?
Ahahahaha
Baš da vidim koliko će biti onih koji su na tvrđavi pili đus dok im je Krajina padala, a sve pod rukovodstvom iz Bg. Glavni Đusopija Bokan će sigurno obratiti okupljenima. Da imate i malo obraza i svesti, poneo bi svako od vas kofu sa govnima. Sretno!
Lepo je čitati redove koje su ispisali drugosrbijanci, zadojeni mržnjom prema svemu srpskom. Inače, drugosrbijanci su tako puni empatije kada je u pitanju zločin i patnja, ali samo ako su žrtve Bošnjaci, Albanci ili Hrvati. Srpske žrtve i srpska patnja su za njih balast koji ne treba da postoji - zbog "mira u regionu", naravno. Uzgred, ne shvatam zašto autošovinisti pod "regionom" smatraju države nastale raspadom SFRJ?! Za mene lično - Slovenija nije deo bilo kakvog "regiona" bitnog za srpske interese, pošto se s njom ne graničimo. Odnosi sa Mađarskom su odlični (Dodik i Vučić se fantastično slažu sa Orbanom), preko Bugarske ćemo dobiti gas (i nećemo se smrzavati, za razliku od trule EU). Najzad - Rumunija je takođe sasvim OK, pošto nije priznala "državu" Kosovo. Koga briga za Sarajevo, Zagreb ili Podgoricu?! Važan je jedino srpski svet, a ne jugonostalgičarske budalaštine.
Ne razumem ljude toliko komentara prema narodu koji je dosao iz pakla ,od Hrvata poruseno usput poubijano sve.Sto se ovog Diktatora tice on i politika su doprineli tome.Sve on zna svaki dogovor izdaju naroda i tako dalje.Ovo sto radi je samo so na ranu i ljudima iz Hr i ljudima ovde koji su na ivici zivaca vise od lazi prevara manipulacija.
Ukinuti vec jednom taj naziv "izbeglice"..ratovi prosli..svi su se snasli u Srbiji..a vecina ima i pasose i dokumenta Bih,Hrvatske..i tamo placaju poreze..a ovaj Vucic zivi od razdora u srpskom narodu..neka pravi skup u Bukovcu..
A zato po JP u NS obezbeduju sigurne dolaske na miting svojih glasaca!!! Ime i prezime i broj telefona a posle toga poziv nekog nadredjenog organizatora. Da nema toga i vola na raznju ne bi bilo ni sto ljudi kao i godinama unazad. Mizerno, vrlo mizerno i bedno!
Potpuno se slažem. Još samo bih dodao da će ti isti licemerni građaneri (koji su tako zabrinuti zbog korone) u septembru podržati održavanje "parade" u BG, iako će tada korona-brojke biti mnogo veće nego ovih dana. Jer - deda Soros i ostale gazde iz hazarskog plemena naredili su građanerima da - po svaku cenu - podrže "paradu" kao "civilizacijsko dostignuće". Licemerje na kubni stepen!!!
Kuće im znači nisu toliko zapaljene i porušene da ne mogu u njima da letuju, nego samo da ne mogu da se vrate... A život među onima koji ih ne vole ne može biti baš toliko težak - neka samo sve popljuju oko sebe popljuju i isprse se kako su oni vredniji i snalažljiviji, ovde im to odlično ide.
Срамота је да се политичари овим ките, људском муком и страдањем. Треба да се обележава, да се не заборави и не понови, не да се прави циркус. Браћо сународници ове територије коју данас зовете Војводина, који мислите да сте непогрешиви и најбољи, који мислите да је грех што је неко узео путовницу (једино добро што је Србин добио од те дивне Хрватске), будите и даље доследни и бољи од Крајишника и немојте узимати мађарски пасош.
Odvratno je kakvi ste hejteri sa komentarima treba da vas je sramota. Nije bitno koja je tema, jednostavno iz vas izlazi samo negativno. Pozdrav za sve ljude dobre volje!
Pa taman da ih okupi i da im lepo ponovo, kao onomad pred Oluju, objasni zašto plan Z-4 (SAD, Rusija, EU i UN) i autonomija Srpske Krajine u okviru Hrvatske ništa nisu valjali.
Čitam sa tugom i nevericom (na žalost, svakim danom je ta neverica sve manja) koliko je ovde komentara mržnje prema sopstvenom narodu.
Sve mi se čini da je ona "Samo sloga Srbina spasava" ili "Daj Bože da se Srbi slože", ustvari kletva koja nas tera da se mrzimo međusobno.
A nije nas Bog stavio ovde u raj zemaljski da se mrzimo, već da se volimo, poštujemo, živimo zajedno...
Upamet se Srbi ili nas neće biti!
Pre par godina je ta proslava godišnjice oluje održana kod jednog manastira u Krušedolu kod Iriga gde je bilo savim dovoljno prostora da parkiraju sva vozila sa kojima su ljudi pristigli,gde je bila postavljena bina i svako je mogao komotno da prošeta ili ode,a ovo u centru grada praviti takav skup nije baš pametna ideja.
da obeleži dan svog ličnog ljudskog i moralnog sunovrata a da proslavi svoje profiterstvo i materijalno bogatstvo zaradjeno na tragediji i egzodusu Krajišnika.
@bljak
"Ljudi odavde idu već 20 godina najnormalnije na letovanje u Hrvatsku ili da rade u hotelima, a ovi su i dalje "izbeglice" samo zato jer ne žele da se vrate, sem što su išli da izvade hrvatsko državljanstvo i pasoš."
Baš si bljak!
Gde da se vrate - na zapaljene i porušene kuće, na minirane fabrike (tvorinice ako to bolje razumeš), srušene škole, bez posla, perspektive, budućnosti
Kome da se vrate - onima koji ih mrze, ne žele, proteruju i ovako proterane
Hoće li konačno biti priznato da je vlastima RSK iz Beograda naređeno pre početka Oluje da pokrenu narod prema Srbiji i da su ih namerno umesto na Kosovo i centralnu Srbiju naselili u Vojvodinu bez namere da ih ikad vrate kućama?
Само да буде кристално јасно.Да није било усташке хегемоније и њихове жеље да униште Србе,где су они вековима живели,рата у бившој Југославији никада не би ни било.Све остало су празне приче и пропаганда.
Možda ipak da obeležite u Beogradu... sa sve barikadama i blokadama koje ste postavili da slučajno siroti ljudi ne uđu u Beograd... Sramotno i neoprostivo
Zaobidji Novi Sad molim te. Novi Sad je oduvek bio van tih vasih nacionalistickih desavanja. I ostavi te napacene ljude na miru vise, dosta su propatili upravo zbog takvih kao vi (bez obzira na nacionalnu ili versku pripadnost)
Kada ce se organizovati godisnjica Nacionalne Sramote kada su ti ljudi proterivani a vlast bila nema na data propagandna obecanja da ce ih zastititi po svaku cenu a sve zarad svojih lignih interesa.
Obecavali im tadasnje bolje sutra a ni u Beograd nisu hteli da ih puste.
Samo pitam da se ne zaboravi.
Muka mi je vise.Sad hoce i ovde da podbunjuju narod.Zasto nisu malo sarali kada su raseljavalji, nego naj vise ovde.Kanda hoce da smanje procentualni uticaj nacionalnih manjina ili slincno.
Ako Vučić ponese slike svog stana, dragi krajišnici, moći ćete da vidite i šta je zaradio na vašoj muci! Dok pola vas i dalje krpi kraj sa krajem i posle 27 godina...
Ljudi odavde idu već 20 godina najnormalnije na letovanje u Hrvatsku ili da rade u hotelima, a ovi su i dalje "izbeglice" samo zato jer ne žele da se vrate, sem što su išli da izvade hrvatsko državljanstvo i pasoš.
Nalazim veoma interesantnim da se dušebrižnici zabrinuti za koronu ne javljaju na članku o zakazanom protestu. Šta su ti današnji virusi, znaju da se obuzdaju kada pojedincima tako treba.
Dođite da čujete šta ima da vam kaže onaj koji je na vašoj nesreći napravio karijeru . Da mu tapšete, i pomognete da i dalje svađa građane sa komšijama, dok opet neko ne bude morao na traktor. Da stalno iskopava stare svađe i održava tenziju da ne primetite šta je sve poskupelo i koliko manje para imate . Umesto da se bavimo budućnošću , saradnjom, hajde da ponovo oživljavamo krvavu tužnu, i nepravdenu prošlost . I naravno hajde da to bude u Novom Sadu jer tamo po rubnim naseljima ,ima najviše žrtava te politike, dok su pobednici u BG .
Corona is very happy because of this gathering...Gde je sad dr Kon, Tidoroviç i ostali da zabranjuju okupljanja? Sad kad se prosiri korona...taman da imaju razlog za nove mere, nova vakcinisanja, veće cene svega i svačega...
E samo još tu kulturnu svetkovinu nismo imali u ovoj godini evropske prestonice kulture... Novi Sad više niti je prestonica, niti je evropski, a o kulturi tek ne vredi trošiti reči.
Na stranu politička propaganda, duhovna beda sija iz pojedinih komentara. Sprdnja sa nečijom tragedijom, koja je pokrenuta iz fotelja daleko od Krajine.
Vec vidim hejtere po komentarima. A zasto jednostavno ne prihvatite činjenicu da je ogroman broj ljudi proteran iz svojih domova.... Ko je kriv zbog toga možemo raspravljati, ali ajde da ih se setimo i ne zaboravimo. Ako bih bio bezobrazan, mogao bih reci da su za to krivi gradjani Srbije jer su tada izglasali vlast koja ih je prodala.
Sada ce gradski odbor SNS koji ima oko 80.000 clanova morati sve te ljide da izvuče kod Miletića + busevi iz okolnih mesta. U vreme kada se korona opet zaukava i kad je Exit doprineo povecanom broju obolelih u NS, sada opet prave veliko okupljanje. Ne znam sta ih savetuje direktor Higijrnskog, da li je to okupljanje dobra epidemioloska mera?
Obeležićete ili ćete da proslavite to kako se zaje*li nekoliko stotina hiljada ljudi sa svake strane ratne granice, plus svi oni koji nisu preživeli vaše zaje*nje?
Pošto ste 30 godina kasnije svi glavom i bradom na istom mestu.
Ponosan na Novi Sad koji je primio izbeglice kada im je bilo najpotrebnije i i dalje nastavlja da prima ljude u kojim god životnim okolnostima da se nalaze. Možemo se ne voleti međusobno, ali NS je kutak svih nas.
Nažalost, ovaj nečovek je bio jedan od učesnika u stradanju tih istih Krajišnika tokom 90-ih godina i danas drži predavanja tim istim Krajišnicima kako da žive i da li smeju da idu u Hrvatsku, odakle su potekli na more ili u svoja rodna sela.
Znači, sada je i direktno priznato da je ciljano usmeravano stanovništvo u Vojvodinu, a razlog je tako providan, promena i ojačanje srpskog nacionalnog okvira kako bi se suprotstavo evropskim tendencijama manjina. U manjine ubrajam i srbe koji su rođeni u Vojvodini. Tužno, ali je tako, i oni dele sudbinu manjina.
Ipak, istorija nas uči, "SVE SE MENJA".
Joooj, nemote..
i ja sam dosao 1.8.1995. al nemojte da se cimate zbog nas tako, nego resite neke bitnije stvari i afere a ne da vrsite konstano spinovanje sa nekih tema koje nisu toliko bitne
bili bismo zahvalniji da resite problem sa EPS-om, da podelite otkaze ovima koji su visak a nista ne rade i da se ne podize cena struje
sve koji su žrtve politike od 1988. zaključno sa današnjim danom.
Predlog je da ideš u Knin i tamo to obeležiš, Novi Sad je od 1988. godine dao i više nego što je imao
A zasto ne ideš u Knin da proslaviš godisnjicu sa Krajisnicima koje si lozio da ratuju?! Zasto ne ideš u Srebrenicu da upališ svecu za civile koje su pobili tvoji i Šešeljevi zločinci?! Zašto ne odes na Kosovo i upalis svecu za Albance koje su srbi pobili devedesetih u etnickom čišćenju?!
Kako je govorio patrijah Pavle." Budimo ljudi,pa tek onda Srbi".
Bravo, u Novom Sadu, nego šta! Niste dovoljno blamirali Novi Sad, treba saprati ono malo pozitivnog imidža što (neopravdano) dobijemo od Egzita. Aj samo vidite sa gradonačelnikom može li se kakav vo na ražnju iznijeti na trg, glupo je da se nešto ne zamezi, bez obzira na povod.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vučić: Godišnjica "Oluje" biće obeležena u Novom Sadu, tu je procentualno najviše Krajišnika
Autor: 021.rs
Novi Sad
•28.07.2022.
•11:23 > 11:28
Komentari 291
Bojan
A mortalitet je lošiji od štancovanja primitivaca?
Da
Temerinac
sasa
Ti i danas ne razumeš grafit
Srdjan
nn
Prognanik 95
Lipa naša
Leoni
ovdašnji
AnaMirjana
Vladan
Ajde više proviri ispod tog kamena...
Mare
Au, pa ti si gotov....vidimo se uskoro
Mila
Leoni
Darkoni
Ivan
ab
Svaka cast za komentar, slazem se u potpunosti.
Sama rec "Krajisnici" u nalsovu ove vesti je dovoljna da ogorcena masa koja mrzi sopstveni narod nagrne sa komentarima.
To nije moj narod.
ab
Evo ja mislim.
21114
Z
Милош
B
Limanac
Zivela slobodna vojvodina
Lalo
Zub zeleni
nego treba to obeleziti svecama, crkvena zvona, kulturno i obavezno reportaze da ceo svet zna da se ovde ne proslavlja oluja nego tuguje za izgubljenima i ognjistem iz kojeh su proterani
Zub zeleni
Za Milosa
U Splitu parkirao u soping centru, parking kao kod nas kod Biga, na otvorenom, drzao auto pet dana, niko ni pogledao. U Zagrebu opet parkirao kod autobuske stanice na ulici, tri dana stajao auto, nista mu nije falilo.
Hajde molim te te price o "toleranciji" pa vise mi je auto izgreban u NS od "pazljivih vozaca" nego sto sam imao problema u HR.
Неша
Овај позива народ као на неко славље.
Олуја је трагедија српског народа.
И ту нема славља.
Упали се свећа.
Поклони се жртвама прогона.
Ово ће се претворити у јефтину реторику и митинг.
Ajme
Lol
Pa u Vojvodini dvojno državljanstvo jedino nemaju Sebi rođeni u Srbiji. Te koje si nabrojao svi imaju dvojno i kao što rekoh, putovnice se ne odriču! Ko drugi ima dvojno u Vojvodini? Možda jedino Mađari koji su uzeli mađarske pasoše iz istih razloga, oće ljudi da se kreću slobodno. Ali jedino koga moramo svaki dan da slušamo kako nam drže predavanja su ti, kako reče, Bosanci
Lol
Banijka
Pićuka
Милош
Ко мисли да су Срби криви за почетак рата је или безобразан или глуп или политички острашћен. Словенци и Хрвати су први почели са национализмом и хтели излазак из Сфрј! Такви треба да оду до Загреба и осете нулту толеранцију на српске таблице на првом заустављању. У Хрватској ништа није бољи животни стандард него у Србији као ни у Румунији или Бугрској без обзира на ЕУ. Само је исељавање на запад брже и лакше. Хрватска је до данас спала на 3.5 милиона људи.
Limanac
Gračac
Ponocni Moler
Novosadjanka
Sanja
B
Radikala vise nema ni u Beogradu.
Boško
Ja
LimanacL
Imate hrvatska drzavljanstva imate pristip eu imate svaja imanja u eu i naravno u srbiji gde je prosecan vojvodjanin u ovome on radi u slovackoj a vi u nemackoj on ovde sibicuje a vi putem vasih izbeglickih veza imate mnogo vise
Sramota
Realista
Jasna
@Pluralizam R021
Organizovano i sistematsko etnicko ciscenje i ubijanje srpskih civila nisu evropske vrednosti. Dobro, mozda one Evrope sa kraja 30ih, gde Hrvatska politicki i angazmanski i pripada. Cast izuzecima, naravno.
Franjo Tudman nije bio demokrata vec fasist.
"Imamo svoju Hrvatsku, naša je i bit će onakva kakvi sami želimo i nećemo nikome dopuštati sa strane da nam propisuje kakva ta Hrvatska treba da bude. " ovo je izjava koja je analogna Vucicevim izjavama pre koju nedelju dana.
Plan je bio da "nanesemo takve udarce, da Srbi prakticno nestanu".
Kakve su ovo izjave, demokratija, ljudska prava? Nije nego.
I ne pricajmo o barbarizmu u vremenu kada se pojavljuju namesteni skandali oko Jasenovca gde se zrvte prevrcu zarad jeftinih poena kod strastvenih nacionalista. Vi ste isto to djubre, samo ste ih vi pokopali tamo decenijama ranije.
Cetnici i ustase, ista ste dubrad.
Mali nacisti.
Lipa naša
Sanja
5.8.95'
Milan
Zoran
Lalo
Ne mrzi ovde niko "dođoše" zato što su "dođoši" (svi smo mi odnekud došli). Ljudi mrze one koji ovde nameću kamena sramena, obrću volove i prave lomače na božić, ljude koji svakom prilikom vole da naprave utisak da ste u Bejrutu zbog silne pucnjave i rafala (kada zvezda/partizan pobede, izgube itd) ljude koji su dolaskom ovde odlučili da hleb nasušni zarade zelenašenjem, izvršenjem, krađom i otimanjem.
Mogao bih ovako do prekosutra, uglavnom seljana nema nikakve veze sa geografskim poreklom već individualnim kvalitetom osoba koji su ovde došli.
get
Istinu molim
U SFRJ , Vojvodjanska i Slavonska sela su se skoro izjednacavala jer dele dosta slicnosti. Salaši, tamburice, matori bunari, nošnja slična ako ne i ista u nekim slučajevima. Kult žita i ravnice kao standard, opsednutost hlebom. Masna krmetina kao zdrava hrana. Poklade, maškare, bušari. Arhitektura je bila takođe slična (... "nabijanice" i trska).
Region je bio praktično jedan za vreme austrougara, i vidi se. Mentalitet skoro isti.
Zapitaj se sada zasto su slavonska sela u Hrvatskoj danas skoro prazna i zasto su u Hrvatskoj taj region i u proslosti i danas smatrali najprimitivnijim.
xx
Janko
Nemanja
Da vi prvi vidite Vojvodinu kao deo Srbije, voleli biste i "ostatak" - ne biste se svi baš ovamo nabili kao skakavci.
Ra
Новосађанин
И даље причају као да је 1995.. Јел може то неко да ми објасни како?
Jefimija
Bilo bi divno da više nema mržnje i želje za ratovima iz bilo kojih razloga.
S poštovanjem i da nas sve čuva Bog.
Z. N
Panta
E pa ako neznate, već je preko u jego.
Kada će to da se shvati, kada pukne?
Lala
"Ako ste mislili na ruralne delove, Korduna, Like i Banije, posetite ih, pa onda posetite ruralne delove Vojvodine i recite mi kakve ste razlike uočili."
Uočili smo da je pismenost, npr 1941. bila neuporedivo veća (škole u svakom selu) u Vojvodini, koja je bila premrežena prugama i putevima, gde je živelo više narodnosti i uobičajeno je bilo da su stanovnici "mešovitog sela" govorili po dva (pa i tri!) jezika. Sela su imala struju (često preko generatora, makar u večernjim satima), imala kudeljare, ciglane (što je već industrija), neki seljani su čak imali i traktore. Nije se oralo volovima. Prinosi od poljoprivrede su bili najveći u Jugoslaviji. Postojali su i staklenici (plastike još nije bilo) za povrće i cveće. Sve to pre WW2.
Račju, jedan civilizacijski iskorak u odnosu na "ruralne krajeve".
Npr, radnici iz "ruralnih" krajeva su dolazili da beru kukuruz u Vojvodini kako bi deo tog istog kukuruza poneli kući.
NIKAD, ALI NIKAD, nije bilo ekonomskih migracija iz Vojvodine u npr Liku, Krajinu, Baniju, Kordun, Dalmatinsku zagoru, Posavinu i slične ekonomski (i na druge načine) zaostale krajeve.
DachaNS
Subjekat
Ajme Nama
Leoni
Leoni
Izbjeglica
Leoni
Jaca
Goran
Rkan
Moj narod je moj narod, a vlast je vlast i narod joj je uvek na drugom mestu. Nijedna vlast me nece okrenuti protiv mog naroda. Tacka."
Ne pljujem nikoga osim vlasti i predviđam mnogo ratoborne retorike i bljutave patetike na najavljenom skupu. A sve ostalo što si napisao su nagađanja i besmislice. Moji nisu ni od koga bežali nego su se preselili. Ja se identifikujem isključivo sa Novim Sadom i Vojvodinom jer sam tu rođen i odrastao. Ne znam odakle ti potreba da napadaš svakoga ko dirne u tvoje idole iz partije.
Mili
NS-Liman
Oluja, Srebrencia, Sarajevo to u su neizmerne tragedije nevinog naroda, za koje je velikim delom odgovorna sadašnja ratnohuškačka vlast u Srbiji. Koji su to ljudi bez imalo ličnog morala koji imaju smelosti da organizuju obeležavanje ljudske tragedije za koju su velikim delom zaslužni. Pitajte danas te ljude, izbeglice, ko im je naredio da se pakuju i napuste svoja ognjišta i kuće. Oni to dobro znaju. Novosađani su plakali i dočekivali kolone izbeglica. Niko ovde nema ništa protiv Krajišnika to je sve nesrećan narod kao i mi koji smo dopustili da imamo ovakvu vlast. Zašto baš Novi Sad. Pa strašno ih nerviraju novosađani, nisu mogli da podnesu poraz u tri mesne zajednice, prefarbali nam pola Limana, ne smeju da puste građane u Banovinu....neka ih bar nerviramo, e pa zato Novi Sad. Tu im se nešto drma. Odavde su krenuli 1988. možda odavde i odu.....
Sanja
@Nemanja
Vanja
Nemanja
- ako ste se svojom voljom doselili u urbanu sredinu, zašto vam je problem da joj se prilagodite?
- ako tada niste imali izbora gde da idete a do dan-danas niste uspeli da se prilagodite sredini u koju se prisiljeni da dođete, zašto ste još uvek ovde?
- ako mislite da ste svoj problem rešili tako što ste se skućili u okolnim selima jer vam grad nije potaman, zašto se petljate u pitanja gradske sredine? Zašto se ne okupljate u svom selu, nego u centru grada?
@Rkan
Lipa naša
Drugo, ta Vaša konstrukcija govori da ne poznajete baš sasvim istorijske prilike u Krajini. Da poznajete, ne biste tako govorili. To je Vaš stav konstruisan na osnovu Vaših limitiranih "saznanja" i emotivnih potreba da omalovažavate ljude.
Treće, apsolutno nije istina da "anti-dođoši" dele "dođoše" na one koji su došli iz Zagreba, Rijeke i Istre i na one koji su došli iz Krajine. Podjednak animozitet gaje prema svima, bez obzira na to odakle su došli. Ali, to ni nema veze sa onima koji su omraženi, već sa onima koji mrze.
Četvrto, nema potrebe da omalovažavate ljude iz krajeva koji se Vama čine "pasivnim". Šta znači "pasivni" kraj? Ako ste mislili na ruralne delove, Korduna, Like i Banije, posetite ih, pa onda posetite ruralne delove Vojvodine i recite mi kakve ste razlike uočili. Gde je "pasivnost" veća.
Vi implicirate da je neko želeo rat, ratovao i dobio šta je zaslužio? Neznanje, manjak empatije i ogromna politička i etička nekorektnost.
VId
Pogodila te istina iz komentara, zato se i javljas. Nema potrebe,samo si potvrdio sve sto je komentator napisao. Bolje prihvati konstruktivnu kritiku i malo vise se edukuj i razmisljaj.
s
Nemanja nema svrhe da ti odgovara kad ti nikada neces shvatiti vrlo jasno napisan komentar koji najbolje oslikava mentalitet jedne odredjene grupe ljudi . Pojedini ljudi iz NS koji dele tvoje razmisljanje se slazu sa svima u HR, do trenutka kad utvrde da su Srbi.
Rat je bio dogovoren i morao je da se desi. Setimo se ubistva Josipa Rajhla Kira iz Osijeka koji je ubijen jer je zagovaro mir u HR.
Nemanja
E vidiš kako si todobro istakao: primetno je da se Novosađani odlično slažu donekle sa Zagrepčanima, a mnogo više s Riječanima, Istrijanima i sličnima - znači civilizovanijim i progresivnijim delovima Hrvatske koji su bili protiv rata. Sa duge strane, vi iz pasivnih krajeva što ste ratovali pa nadrljali niste zapucali u Srbiju, kod svoje sabraće sa kojima se daleko bolje slažete, nego baš kod nas. Zašto je to tako, pitam se?
r
Molim sve trenutne "dodjose" da nauce svoju decu i buduce generacije "Vojvodjana" postovanju i toleranciji, jer su i sami potekli od tih istih "dodjosa".
Jasna
Sanja
l
Tvoji su poreklom sa Banije a pravis se veci Vojvodjanin od nas koji smo ovde vekovima? Jos pljujes one koji dolaze sa istih prostora sa kojih su tvoji preci i identifikujes se sa onima od kojih su tvoji preci bezali? Zaista cudno.
Moj narod je moj narod, a vlast je vlast i narod joj je uvek na drugom mestu. Nijedna vlast me nece okrenuti protiv mog naroda. Tacka.
Voja
Bojan
45
Dakle, nije problem gde je ko rodjen,problem je u sistemu !
A vi svi koji kritikujete SNS i pecate se na njihove udice raspirivanja podela i mržnje,i tako indirektno pomažete tom istom SNS-u.
Čak je i predsednik Hrvatske koji je levo orijentisan, pobedu odneo jer je u predizbornom programu podilazio desno orijentisanom delu stanovništva, kako očekujete da u susednoj državi-Srbiji, pobedi neko ko kome je glavni politički program vređanje sopstvenog naroda i pljuvanje po svemu što u nazivu ima pridev srpski ??? Ako želite zaista da skinete vlast,uozbiljite se.
Rkan
Ništa od toga što si napisala nije tačno. Moji su poreklom sa Banije ali tebi nemam šta da se objašnjavam. Uostalom videće se za par dana kada se prospe sva patetika. O nesrećnom narodu su se pobrinuli taman toliko da im dozvole komunalni priključak samo ako se upišu u tvoju partiju.
Lipa naša
Crno
Vanja
"Smem da se kladim da će na skupu biti mnogo ružnih reči upućenih Hrvatima ali i nama Vojvođanima. Ovo će biti skup na kojem će se prebrojati koliko ima nas a koliko njih i jasno će se videti kome se zaklinjemo na poslušnost. A biće prisutan i KGB".
Da li će biti ružnih reči ili ne,najbolje oslikavaju ovi komentari u kojima se pojedinci naslađuju tuđom nesrecom i vredjaju ih najstrasnije, tako da svaka cast svima koji to stoički podnose i ne odgovaraju mržnjom na mržnju.
Ti prvi se identifikuješ sa nacionalistima, koji ovaj događaj slave, a pritom i vređaš i nas Vojvođane koji su pomogli prognanom narodu, svrstavajući ih u isti koš sa nacionalistima u Hrvatskoj koji Oluju slave.
Rkan
tuga
d
E moji Novosadjani, svi trk u misje rupe, cak vas i ova platforma uci da je najbolje pognuti glavu i prihvatiti da vas ovakvi guze, jer nije korektno i fino nekog takvog cak ni posprdno dodjosem i zemarom nazivati...
Ova platforma vas uci da su svi ljudi jednaki dok ne prekrse zakon, i da ih u skladu sa tim sve treba tretirati sa dostojanstvom i postovanjem . To je minimalno sto jedan stanovnik "prestonice kulture" i "grada tolerancije" treba da shvati. PRAVI Novosadjani to shvataju i znaju kako da naprave razliku izmedju uvrede i konstruktivne kritike onoga sto im se ne svidja.
GremliNS
T
Jupiiiii, ocel bit Zare i Goci, Vukovi s Manjacu, da ne bude brukanja s b ligom pjevaca???
Kad si vec krenuo da karikiras sa ijekavicom i izostavljanjem samoglasnika,pogresio si sa "Vukovi sa Manjaču", jer tako govore ljudi sa juga Srbije,a ne Krajišnici...mada verujem da je to tebi sve isto.
Što se slavlja tiče kao što neko reče ono će biti u Hrvatskoj,a od izvođača biće Thompson, mislim da će ti se on više svideti.
"Dođoš"
ex chapman
secam se da sam plakao
u to vreme je sada mali Alek vec bio gensek SRS, poslanik i jedan od glavnih ratnih huskaca. posle ustasa jedan od glavnih krivaca za tu strasnu nesrecu. bilo bi lepo da se na toj svecanosti javno izvini svima koje je zajebao pa izdao
Kaja
Etnički čista
Funkcionalno pismen
Ojha
E moji Novosadjani, svi trk u misje rupe, cak vas i ova platforma uci da je najbolje pognuti glavu i prihvatiti da vas ovakvi guze, jer nije korektno i fino nekog takvog cak ni posprdno dodjosem i zemarom nazivati...
Trostav
Dušan
Srdjan
Autonomaš
Trt
Prazna vam je Krajina, prazna vam je Bosna, i Srbija je poluprazna a vi likujete što ste iz okolnih sela nadglasali Novosađane. Ni bahatijeg naroda, ni jadnije sudbine.
Ajme
Nsss
Sofija
Đule na Minhauzenu
Jeste, genocidu nazvanom "Oluja" jesu prethodili "balvani" i "srbovanje", a tome su prethodili "ustašovanje", uvođenje NDH simbola kao obeležja nove hrvatske državnosti, napadi i razbijanja srpskih kuća koju bi tokom noći kulturne i demokratske hrvatske komšije označili da pripadaju Srbima a sve uoči referenduma kojim im je nelegalno ukinuto konstitutivno pravo. Neće biti da je sve bilo bajno i sjajno i onda odjednom se Srbi bacili na balvane bez razloga.
Hajde da organizujemo referendum kojim ćemo ukinuti manjinama u Vojvodini manjinska prava, da vidimo da li će se oni zbog toga buniti, da li će njihove matične države zbog toga protestovati, da li će na to nešto reći EU i UN, da li će manjine ići na "balvane" ako Srbija odbije te primedbe i nastavi sa ukidanjem njihovih prava, i na kraju da li će Srbiji biti dozvoljeno da pobije i protera manjine jer su se pobunile?
Tit
af
"Paljenje lomace od automobilskih guma u sred grada nazivajuci to badnjakom, nema potrebe za daljom pricom. Nisu Hrvati blesavi sto su to rasterali"!
U svakom regionu imas svakakve ljude,dobre,lose, normalne,lude..koji znaju da se ponasaju i one koji ne znaju,ko god da je radio to sto kazes trebao je da bude opomenut i kažnjen za to.
Cela bivša SFRJ se susrela sa naglim mešanjenjem stanovništva iz ruralnih i urbanih krajeva. Zamisli da je obrnuta situacija i da su ljudi iz Vojvodine morali da izbegnu u BIH ili Hr a da vas ljudi tamo trpaju u isti koš sa svim ljudima iz Vojvodine,a budimo iskreni postoje razlike između ljudi u Sremu Banatu i Bačkoj.
Tako možemo reći i za ljude koji se smatraju Vojvođanima...postoje divni ljudi ovde, i sa druge strane, oni koji donose zakljucke poput tvoje poslednje recenice, da li zato sto su slabijih intelektualnih kapaciteta, ili zato sto su jednostavno zli, i uživaju u saznanju da ce nekoga da povrede.
Banderaš
Jovan
Lala
Samo napred!
Laufer
Radikali ko vas ne zna!
Kuzman
Cacak
R49
Ос
Gajo
Марко
Ana
Djekson
Ljutili se ili Ne
Kako vam Volja
Ex faca
Petar
Istina je surova
28.07.2022 • 15:20
Goksi
Aj sad da se zapitamo onda sto je rat u Ukraini?Gadjali su nas 99 moze im se dokazali bez ikakvog prava.95 Opet pomoc zapada legitima etnicko ciscenje.Sta god mi uradili krivi smo.
Ne može se “dokazati” ništa! Bili smo krivi i dobili smo šta smo tražili. To sto smo mi mislili da ćemo moći da maltretiramo druge bez posledica - to je lekcija koju nauče sve siledžije pre ili posle!
Komšinica
Bobo
Pera
mrva
Qwer
Xxx
Xxx
2
Iako nisam autonomas, moram da pohvalim vas komentar,pokazali ste kako se civilizovano kritikuju stvari sa kojima se ne slazete,pritom pokazujete i empatiju i ne iznosite licne frustracije i uvrede na racun grupe ljudi kao sto to radi vecina komentatora ovde.
Slavko
Živela Srbija
Vv
hevn
Sociale
Ukinuti vec jednom taj naziv "izbeglice"..ratovi prosli..svi su se snasli u Srbiji..a vecina ima i pasose i dokumenta Bih,Hrvatske..i tamo placaju poreze..a ovaj Vucic zivi od razdora u srpskom narodu..neka pravi skup u Bukovcu..
Od toga sto neki imaju dvojno drzavljanstvo, moze da ima korist Srbija, jer oni to dvojno drzavljanstvo najcesce koriste zbog poslova u EU,tako da se skoro sav novac koji zarade u drugim drzavama trosi i ulaže u Srbiju i sliva u budžet.
Moje
H
I da neko mrzi krajišnike nikad ne bi glasao za Ponoša. Ne mrze ljudi krajišnike nego glupost.
Cobi Ns
Bbb
Joker
Лиманац
Српски народ из Србије саосећа са својим сународницима из Крајине и једино се, сложни и сабрани, можемо сећати „Олује”, јер је наше сећање гарант да се нешто слично више никада неће догодити.
Време је да Нови Сад и Новосађани покажу толеранцију, у пуном смислу те речи.
Не заборавимо, ко не воли и не поштује своје сународнике и своје жртве, неће поштовати ни друге.
Слава жртвама погрома над Србима под називом „Олуја”!
Да се не заборави!
Да се не понови!
Живео српски народ!
Живела Србија!
NSAboriginal
Hrvati, fašisti! Kažu oni. A Rusija kao vodi rat protiv fašista sveta. Sveti rat kako neko voli ovde da kaže.
E pa čisto da znate kako stoje (i kako su onda stajale) stvari.
Ta ljubljena i bratska (i kakva sve ne) Rusija je naoružala Hrvatsku da bi bila u stanju da izvede operaciju koju su oni nazvali "Oluja" (kao i "Bljesak"). Da, Rusija! Da, Hrvatsku.
Preko 150 teretnih aviona oružija (koji su na aerodrome u Puli i Krku sletali pod izgovorom da imaju kvar na avionu, jer je tad Hrvatska bila pod embargom za oružije), nekih 40-ak aviona i oko 30 helikoptera, i raketnih sistema ... I logističku podršku su im pružili.
Jedan od najvrućih snova ovdašnjih "ratnika" i "heroja", stvar koja nam je "samo falila" da MI pobedimo NATO, famozni sistem S-300. Ovde je to bio samo san. Hrvatskoj nije. Dobili su i to od Rusije. Na vojnoj paradi u Zagrebu, samo 2 meseca pre "Oluje", glavna zvezda S-300. Čisto da pokažu čim raspolažu. Beogradu naravno.
I šta je onda bilo? Pa to, što sada hoće da obeležavaju godišnjicu u Novom Sadu (ni malo slučajno). I naravno da je najjadniji narod najviše stradao.
E da ... nije to sve. Godinu dana nakon "Oluje" Rusija je odlikovala Franju Tuđmana ordenom Žukova. Orden za borbu protiv fašizma. Ahhhmmm ... (to iz Srbije nije niko nikad dobio).
Zovite i neke Ruse.
Zzzzzzzzzzzzzzz
/
prvo su pozive dobili nacionalne manjine
Bačka Republika
Putopisac
Branko
Joca
Dejan
28.07.2022 • 14:43
Srb
Dolazi vjekoslav seselj, bokan,baja, mile sa manjace, karin komerc, dodik i ostali ratno profiterski talog ?
Matijevic, Gajic, Atlagic, Radeta, Djuka Bizon...
tt
Sto volim ove "patriotske" komentare kad se uhvate za Orbana i Madjarsku. Odmah mi jasno, zvuci grozno ali tako je, da nisu sa ovih prostora. Orbanova politika Vojvodinu vidi kao Juzne krajeve, Delvidek, i trenutno slizavanje sa vlascu u Srbiji nije posledica velike ljubavi ka Srbiji nego sasvim jasno sta se krije iza toga. Naravno Madjarska ima svoj interes, potpuno razumljiv kad se pogleda istorijski aspekat, ali kad vidim kako se patrijote uhvate za Orbana.....
Samo cekam da ljubav prodje i Orban na sto izvadi podatak od 300.000 drzavljana Madjarske na ovim prostorima pa da vidmo sta ce pricati onda.
Novi Sad
pajo patak
Srbija
Cane
Ljudi tu je izbegla sirotinja a krem je došao mnogo ranije !!!
Ne nasedajte na vučićeve manipetluke.Avion,Kosovo?Parada.... Manipuliše...
Piter Peter Petros
P.S.
Što kaže narodna izreka "daleko vam lepa kuća" .
××
Mićo
Došli divli i oterali pitome.
Tugomir
pera
krajiška vila
Vijvodjaner s madj.p
Đole
Soka
Srbin iz Jugoslavije
Minhauzen na djuletu
Toma
Imali su 75god nacionalizam i 45 godina socijalizma u komadu.
U tih 75 god nacionalizma su bili u dva svetska rata, balkanskim ratovima, gradjanskim ratovima u SFRJ i bombardovanju od strane Nato.
U 45g socijalizma su doziveli najvecu kulturnu, naucnu, ekonomsku i civilizacijsku ekspanziju i bili neki faktor u svetskoj politici, 45g mira, 45g bez kriminala. Imali pristup celokupnoj istocnoj obali Jadrana.
Pre 120g su se prostirali diljem balkanskog poluostrva u dva carstva i maticnoj zemlji.
Danas, osim sto ih je sve manje ukupno, nema ih vise na mestima gde su vekovima ziveli. Nakon tri decenije glasanja za rat, primitivce, pijancenje i lake zene, srba vise nema na KiM, nema ih na prostoru Hrvatske a Bosna se prazni izuzetno brzo. Srbi zauzimaju sve manji prostor, jedni drugima na glavi u smecu. Napustili su svoja vekovna ognjista zauvek. Danas su samo faktor za sprdnju u medjunarodnim odnosima, ugled nikakav.
To ste trazili dame i gospodo, to ste i dobili. Za to ste glasali, za to ste navijali na njegovim mitinzima dok vam je otimao pare.
Srbi su potrosili 120 godina da ne stignu nigde, ono sto su gradili 45g sada evo vec 34 godine rade na rusenju.
To ste trazili, budite ponosni na sebe koliko ste glupi i koliko ste stigli nigde i potrosili citav jedan vek.
Knićanka
Nikad ja ni moja porodicanecemo ucestvovati u tvojim bahanalijama. Ja sam rodjena u NS al mi je moj otac pricao sta se desavalo u Kninu.
Zbunjeni ligas
Zemlja čudesa
Anastazija
Jovana
miki
Srbija
Boba
Milan
Minhauzen na djuletu
28.07.2022 • 14:02
Onaj koji je prosao rat i oluju dobro zna sta to znaci ne treba ga podsecati.Ne bi zeleo nikom od vas komentatora da osetite da gubite bliske osobe rodjake ,oceve majke.I sve sto imate.A ovaj je skup propaganda cista.I ja sam iz Hr .Svako ko bi isao mora ozbiljno prvo kod dr.
A da se zapitamo sta je prethodilo Oluji? Ko je postavljao balvane i srbovao po Hrvatskoj i Bosni?
Isto vazi i za NATO bombardovanje: zasluzili smo batine i batine smo dobili!
Dejan
@Realno
Nn cz
Nn cz
Joca
Zasto su se zalepili samo za Novi Sad?
Da li zbog lepi zgrada, ako je zvog toga, evo poklanjamo te zgrade gore pobrojanim gradovima.
Samo
Alisa
Vesna
Moja deca naučena da sve poštuju, ali i naučena da se ne stide ko su!
Ove komentare ostrašćenih mladih usijanih glava me plaši.
Dragi moji, koja mržnja za svoj narod!
Treba da Vas bude sramota!!
Dell boy
Djuro
Laloš
fasisticki sendvic
28.07.2022 • 13:34
Au koja količina hejtera i mržnje na tako malom prostoru. Nije ni čudo što kažu da je Novi Sad leglo modernog fašizma.
Jel imate vi jos neku rec u svom fondu osim 'fasista': Zelenskji - fasista, Haski sud - fasisticki, hrvatsko more - fasisticko... Dajte koorinatori neke nove direktive , ovde smo se ispucali.
Nemanja
Ds
xx
Ništa on ne radi slučajno, ili od srca, sve je to foliranje i gluma. Mislim da je promašio profesiju.
Akadem
pajo patak
Realno
Goksi
LeX
?????
Ps. Mislim da je došlo vreme da se odlazi iz ove zemlje bez budućnosti za obične i poštene građane
Srb
Ki Mi
Maja
https://www.kurir.rs/region/bosna-i-hercegovina/3505015/slobodan-stojanovic-elfeta-veseli-zverski-mucen-a-samo-je-hteo-da-nadje-svog-psa
NSAboriginal
28.07.2022 • 11:59
Podrška
I treba ovde da se obeleži godišnjica! Novi Sad je najviše propatio zbog "Oluje".
-----------------------------------------------
Ha, majstori sendvičari? Šta ovde treba udariti, - ili +?
Uuuuuu ima nešto lakše?
Ahahahaha
*
Svaka cast za komentar, slazem se u potpunosti.
Sama rec "Krajisnici" u nalsovu ove vesti je dovoljna da ogorcena masa koja mrzi sopstveni narod nagrne sa komentarima.
Slucaj
Posmatrač
Fokus!
Jovan
pape
Vertigo
/
Jovan
Goksi
Kantina
Zokins
Mojsije
Ne okreći se, sine
Bojan
Evo nam opet ovde migranata što ne vole konkurenciju...
Veverac
Vlada
Kuće im znači nisu toliko zapaljene i porušene da ne mogu u njima da letuju, nego samo da ne mogu da se vrate... A život među onima koji ih ne vole ne može biti baš toliko težak - neka samo sve popljuju oko sebe popljuju i isprse se kako su oni vredniji i snalažljiviji, ovde im to odlično ide.
Дођош
Lala
Limanac
Nikola
Imeprezimestadion
suminonA
Igor
Blago rečeno......
bata_sky
1991. Karlobag-Ogulin-Karlovac-Virovitica
2022. Futog-Veternik-Sajlovo-Adice
Odlican komentar!
waldorf&statler
Sve mi se čini da je ona "Samo sloga Srbina spasava" ili "Daj Bože da se Srbi slože", ustvari kletva koja nas tera da se mrzimo međusobno.
A nije nas Bog stavio ovde u raj zemaljski da se mrzimo, već da se volimo, poštujemo, živimo zajedno...
Upamet se Srbi ili nas neće biti!
Steva
dolazi
Tertt
op trt gevezen zajn
2022. Futog-Veternik-Sajlovo-Adice
Pop Oluja
waldorf&statler
"Ljudi odavde idu već 20 godina najnormalnije na letovanje u Hrvatsku ili da rade u hotelima, a ovi su i dalje "izbeglice" samo zato jer ne žele da se vrate, sem što su išli da izvade hrvatsko državljanstvo i pasoš."
Baš si bljak!
Gde da se vrate - na zapaljene i porušene kuće, na minirane fabrike (tvorinice ako to bolje razumeš), srušene škole, bez posla, perspektive, budućnosti
Kome da se vrate - onima koji ih mrze, ne žele, proteruju i ovako proterane
Još jednom, baš si BLJAK!
expired
Србски Војвода
Куп је битан
Kale
.
Bojan
Арсен Лупен
9
Mima
Da
Salle
Lolo
molim te
andrija
Obecavali im tadasnje bolje sutra a ni u Beograd nisu hteli da ih puste.
Samo pitam da se ne zaboravi.
mile
Nikola
Jedan od nas
bljak
Selektivna korona
Loki
NS Gari
Al' da znate, ako ne bude vo na ražnju kod Miletića, malo će njih doći!
Goran
Peje
nema
H
Hm...
Rasa sa salasa
Kakav narod
boger
Rade74
slavko
Ana
MileDa
Goq
lola
g pen
Radikalsko plavo
Goxns
Rođa preoba
Darinko
novosadjanka
NS
čbs
Jasna
Lopovska posla
obelež
Pošto ste 30 godina kasnije svi glavom i bradom na istom mestu.
Dule
Nažalost, ovaj nečovek je bio jedan od učesnika u stradanju tih istih Krajišnika tokom 90-ih godina i danas drži predavanja tim istim Krajišnicima kako da žive i da li smeju da idu u Hrvatsku, odakle su potekli na more ili u svoja rodna sela.
Zare
Ipak, istorija nas uči, "SVE SE MENJA".
AV
i ja sam dosao 1.8.1995. al nemojte da se cimate zbog nas tako, nego resite neke bitnije stvari i afere a ne da vrsite konstano spinovanje sa nekih tema koje nisu toliko bitne
bili bismo zahvalniji da resite problem sa EPS-om, da podelite otkaze ovima koji su visak a nista ne rade i da se ne podize cena struje
Zokins
Milan NS
Predlog je da ideš u Knin i tamo to obeležiš, Novi Sad je od 1988. godine dao i više nego što je imao
Banderaš
Kako je govorio patrijah Pavle." Budimo ljudi,pa tek onda Srbi".
dogodine u Botošu
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H